Xiph skrev 2014-08-05 13:14:29 följande:
En av anledningarna till att det känns bättre nu är för att jag är gravid igen (vecka 12). Jag blev nog extra lättad att jag var gravid igen när vi passerade bf för förra graviditeten. De blandade känslorna har jag också och jag hade lättare att vara glad i början av den här graviditeten än nu när oron inför rul växer. Jag är inte jätteorolig för att det ska vara samma fel igen då sannolikheten är jätteliten för att det ska hända igen, däremot är jag, precis som du RockTheRebell, orolig att det ska vara något annat fel den här gången. Rul kommer bli vår första kik den här graviditeten också och jag vill bara ha det avklarat.
Jag hoppas innerligt att det går som det är tänkt på torsdag RockTheRebell!
Tack Xiph! Tiden går så långsamt. Ska snart lämna storebror på förskolan o sen går nog tiden lite fortare. För oss tog det 6,5 månad efter bf innan vi var gravida igen- Och 1,5 månad efter den graviditetens possitiva test som vi blev med denna graviditeten. Men till det misslyckade rulets datum hade vi varit på kubdagen innan med dessa nu. De två tidigare datumen var tuffa, men de dagarna passerade de med! Kramar