Charlie40 skrev 2014-10-28 09:28:35 följande:
Min mens kom i lördags :( vi som ville ha en fin julklapp att berätta för familjen. Hade räknat ut att blodprovet och svar hade kommit lagom till jul. Nu känns det extra jobbigt eftersom 1 nov föddes vår första änglatös, blir en tung helg. Hoppas er gravsättning blir fin och att du snart är gravid igen. Har du tagit äl test? Kan hända du har äl ändå och kan bli gravid trots blod. Men se till att tester är negativa först så eventuella hcg har försvunnit ur kroppen så du slipper missvisande resultat.
Kram på er alla änglamammor här inne. Styrka till er
Fy vad tråkigt att det inte tog sig. Förstår också att det känns extra tufft på årsdagen. Ni får ta helgen som den kommer. Vi ska till kyrkan på minnesgudstjänst där de kommer att läsa upp hennes namn tillsammans med de andra som avlidit under året på lördag. Jag tror det bli fint. En del av våra familjer ska med.
Jag har inte köpt äl - tester än. Jag har blivit gravid på första försöket de andra tre gångerna så vill inte stressa upp mig innan jag ser om det kan gå utan nu också. Ska till läkaren igen den den 6 november. Ska fråga om ägglossning då.
Om jag haft ägglossning när jag blödigt då borde väl ett ev befruktat ägg ha kommit med ut? Vad tror du.
Kram till er alla på alla helgons dag i helgen