Inlägg från: Åsisen |Visa alla inlägg
  • Åsisen

Jag vill inte jobba

Mlm företag passar nog er kanon då, om ni inte vill ha vanligt jobb. Jobba hemifrån :)

• Åsisen

Att många skriver ordet lat. Att man är lat för att man inte vill jobba.alla tycker olika och jag förstår till 100%. Vem vill jobba för någon annan? Ha en chef som säger vad man ska göra? Du är inte ensam, många som känner så! Jag jobbar själv hemifrån, vilket passar mig bäst, ett seriöst och bra mlm företag och ångrar mig inte en sekund. Jag är min egen chef och kan bestämma själv hur jag vill ha de :) Så ni som skriver lata bl.a. Bl.a. Finns faktiskt annan man kan göra som tex jobba hemifrån, varför jobba för någon annan när den möjligheten finns?

• Åsisen

Vi har sambos bra lön eftersom han jobbar på vanligt jobb+ en del jag får varje mån så vi har bra inkomst varje mån. Och jag jobbar som sagt med detta hemifrån, mlm företag och bestämmer hur mkt jag vill jobba och ingenchef som bestämmer över mig osv. Och när vi tjänar tillräckligt med pengar på detta så kommer sambon gå ner 50% och till sist helt säga upp sig. Vi vill ha vår frihet och umgås med våra barn vilket är de viktigaste för oss, våra barn och vår frihet! Många jag känner börjar från noll och lyckas skit bra :)

• Åsisen

De beror på vad du vill jobba med? Finns många hemifrån jobb. De beror på om Du vill starta eget eller gå in i ett mlm företag? Starta eget från grunden själv kostar en hel del medans man inte behöver lägga en hel förmögenhet på mlm ;) Sen finns de jue olika mlm företag gäller att hitta ett seriöst företag. Vad vill du inrikta dig på? För produkter? Kanske inte är de viktigaste för dig? Kanske pengar är huvudämnet? Ja berätta vad du tänkt !:)

Svar på tråden Jag vill inte jobba