Inlägg från: Moolie |Visa alla inlägg
  • Moolie

Jag vill inte jobba

Ta ett snack med din pojkvän och fråga om han vill att du ska vara hemmafru! :) Då får du gå upp och packa hans väska 5.30 istället för att gå upp 6.00 till ditt jobb! ;) Du får ställa dig och baka bröd för att det är godare och för att det förväntas av dig! ;) Dammsugaren ska fram varje dag tillsammans med dammvippan. Ditt hem ska vara spotless för att hålla honom nöjd! Han ger dig ändå HALVA hans lön (beror iofs på hur man ser på det) för att du ska sköta hemmet! :)

Tror du hellre åker till jobbet faktiskt! :)  

• Moolie
    Anonym (n) skrev 2013-08-05 19:04:53 följande:
    Jag är hemmafru och jag sover hur länge och när jag vill. Städerska städar :) Orkar jag inte laga mat så beställer vi hem eller går ut och äter, eller han lagar :)
    Du låter som en värdelös hemmafru! :D HAHAHAHA! 
  • Moolie
    AngieT skrev 2013-08-05 18:59:28 följande:
    Snicksnack. Jag är hemmafru och han ställer inga krav på mig. Vill jag inte städa så gör jag inte det. Vill jag inte laga middag så gör jag inte det. Det är underbart.
    Ja jo, men det är din sambo stället inga krav på dig! :) Skulle han göra det skulle du förmodligen behöva gå med på det för att "slippa" arbeta! :) TS fall blir förmodligen inte lika "lätt"! ;)
Svar på tråden Jag vill inte jobba