Privat IVF Malmö
Jag funderar på samma sak. Vilken ska man välja?
Är det några köer när man går privat? Kan man använda bruttolöneavdraget på båda?
Lycka till TS! :)
Jag funderar på samma sak. Vilken ska man välja?
Är det några köer när man går privat? Kan man använda bruttolöneavdraget på båda?
Lycka till TS! :)
Moolie: Tack för svar. Har gått på RMC och gjort våra gratisförsök. Där är det lång kö. Antar att man inte behöver vänta i 3-4 mån privat för att få köra igång. :)
Ska bli intressant att höra fler erfarenheter av Nordic. För det lutar nog dit för oss också.
En fråga! Vi har gjort en utredning på RMC och gjort IVF där. Behöver jag invänta journalerna därifrån innan jag besöker nya kliniken? Vet inte alls hur lång tid det tar att få dem. Någon som vet?
Det är svårt att bestämma om man ska ta ett 3-pack eller inte. Tror vi börjar med ett försök. De pengarna har vi redan. Går inte det kan man ta det på avbetalning. Ska även försöka använda bruttolöneavdraget.
Det är ju synd att man inte kan spara försök om man skulle vilja ha syskon sen. :-/
Moolie: Nej tyvärr! Dumma regler tycker jag. Förstår inte varför det är så. Men det är väl därför man får rabatt. :-/
tette09: Tack för svar. Glömde säga det. :)