Privat IVF Malmö
En av de gamla läkarna är tack och lov kvar, men den andra är från Cura och jag inte överförtjust i henne, skickat iväg mig på onödig undersökning och vid senaste försöket fick jag in bakterier och låg en vecka på sjukhus med svår infektion (betala 32 000 och få en vecka på sjukhus känns det som just nu) så just nu står inte hon så högt i gunst (även om jag ju inte vet om det var hennes fel eller bara otur, så tycker jag dock hon kunde lyft möjligheten när jag hade feber och frågade om det kunde vara infektion eftersom det hade varit strul vid ägguttaget, men det trodde hon inte alls), så funderar på att byta. Men på Nordic finns en av de läkarna som var på CuraÖresund i våras och hon verkade väldigt kall och stressad, så trodde först det var henne ni pratade om, men hon slutade i somras och är nu på Nordic, så intressant läsa era kommentarer om att båda läkarna där skulle vara så bra.
Problem när man ska byta är bara att vi har nio frysta på Öresundskliniken så känns som vi fast där trots att de blivit helt annorlunda än sedan vi kom dit...
Och då kanske man kan försvara Cura lite. Att det kanske inte är det lättaste för personalen att slå ihop två kliniker.... Men det skulle inte för mitt liv göra så jag ändrar från Nordic till Cura! :P