Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

abort pga ekonomi

Jag va lite i samma situation för snart 9 år sen ekonomin sög blev gravid med 4 barnet med ett ex bokade tom aborttid va på sjukhuset på vul läkaren ville ge mig abort piller direkt med hänvisning att jag inte skulle fixa de då min 3a va 10 månader jag blev förbannad och menade hur fan kan veta det så jag slängde igen dörren och stack därifrån bästa beslutet någonsin nu har jag snart en härlig dotter på 8 år visst ekonomin har varit kämpig gått upp och ner men ångrar inte mitt beslut alls :) lycka till !

• Anonym (...)
    evitape skrev 2013-10-02 12:05:02 följande:
    BRA gjort! Så oförskämt och hänsynslöst av sjukhuspersonal att försöka få dig att avliva ditt eget barn, visar på deras egna fördomar. Och det är ju aldrig DE som efter aborten behöver leva med smärtan över förlusten av eget barn...  

Tack nej dom behöver ju inte leva med förlusten !
    Anonym (pest&pina) skrev 2013-10-02 13:02:33 följande:
    Tusen tack för alla peppande och fina ord,och stödet man får i att läsa att det finns så snälla och kloka människor ♥ Vi kommer behålla knytet,visst känns det både ångesfyllt och jobbigt men en abort känns ÄNNU värre. Oavsett hur graviditeten känns så kommer jag att älska barnet till tusen iallafall :)

Lycka till med kommande bebis
Svar på tråden abort pga ekonomi