Anonym (Hen) skrev 2013-10-07 10:11:30 följande:
Vad härligt tack!! Vad skönt att höra, och grattis till dig!
Anonym (s) skrev 2013-10-07 09:41:05 följande:Ps. Har läst jättemånga trådar om tredje barnet om föräldrar som fått panik och gjort abort och ångrat sig. Det verkar vara "vanligt" att man får kalla fötter med trean. Dom allra flesta verkar även känna en viss oro över förändringen från att gå från två till tre barn. Jag håller mina tummar för att ni får plussa snart...
Är det vanligt? Jag har aldrig hört om att folk får panik vid 3e? Inte dom människorna man har ikring sig i allafall, dom verkar väldigt lugna och barnkära, Så man undrar ju vad som var fel på en själv?
Men är nog säkert som du säger, man är ju rädd för att det ska vara en STOR skillnad på 2 och 3...
Men 1-2 var ju en stooor skillnad och var en svår omställning, numera är man ju van
Varför 4 månader? Vad grundar sig det i? Ägglossningen? Hormoner? Mens ska ha stabiliserats?
Eller är mifgyne så länge kvar i kroppen?
Tror det har med mf risk o hormoner o göra + att man ska hinna tänka igenom allt speciellt så era abortanledning..... Min anledning va pga att det va fel man som va pappan osv