Inlägg från: Anonym (en till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en till)

När kan man börja skaffa barn efter en abort?

MinnieMouse o Ts, här har ni en till som gjort abort, gjorde den för 6 veckor sedan o önskar så djupt att jag kunde göra de ogjort, skulle va mitt femte barn o trodde verkligen inte jag skulle få fler barn, jag vart ganska pressad till abort när jag va in för undersökning, personalen ansåg att de va bäst, jag va kluven men dem mena på att 5 barn är mkt o i all hast där inne tog jag första tabletten, jag åkte hem i tårar o önskade barnet ville stanna iaf, men fullbordade i ren rädsla att de hade tagit skada, nu vill jag inget hellre än att bli gravid igen o går i samma tankar som dig ts när kan man börja försöka igen?

• Anonym (en till)
    Anonym (Hen) skrev 2013-10-13 06:27:15 följande:
    Hej, Undra varför det är så vanligt att man får panik vid fler barn?
    I mitt huvud så låter 4-6 barn ungefär lika "jobbigt" eller har jag fel? haha
    Men för dig så låter säkert 2-4 barn lika "jobbigt?

Varför blir man rädd för fler barn? Jag tror ju nånstans att man klarar mer än man tror och att fler borde ju inte tära mer på relationen och pengar än dom tidigare barnen.
    Varför hör man bara om sånt här på forum? varför är det ingen som "Varnar" och berättar om hur det kan kännas när man väntar fler barn. Alla hör att vi Ett barn är den stora omställningen. Jag upplevde nog 1 till 2 som värre. Därav var jag ju mer orolig för hur en 3e skulle bli.. Sånt borde man bli informerad om! 
    Efter en abort så kan eller får man bli gravid efter man fått mens efter aborten.
    Så just nu väntar jag mest på att mensen ska komma tillbaka så man får börja försöka... 
    Äntligen kom mensen! Trodde väl aldrig den skulle dyka upp eller att jag skulle bli glad för de! , Snart börjar bebisverkstan på allvar!
Svar på tråden När kan man börja skaffa barn efter en abort?