lilla juni 2014 tråden.
Jag vill gärna vara med :) jag är beräknad 25/6 och det är mitt första barn :)
Jag vill gärna vara med :) jag är beräknad 25/6 och det är mitt första barn :)
Jag har haft ont i magen i tre veckor och det ena bröstet började ömma idag. Trött är jag oxo, känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt :P mwn jag slipper iaf illamåendet och det är jag glad för! :)
Jag ska på mitt välkomstsamtal på onsdag 30/10. Får väl fler tider o så där då :)
Jag har haft det sen jag blev gravid.
Tycker att dwt är fruktansvärt att arbetsgivare ens gör så :( jag ville gå färdigt min provanställning (den slutade i juni) innan jag slutade med preventivmedel bara för att jag var rädd att samma skulle hända mig. Men blir man sjukskriven kan man ju inte hjälpa och det är en skam egentligen att de sparkar någon pga det :(
Vi kommer att börja handla saker efter rul som för den delen är om två veckor! :)
När det kommer till vagn har vi tänkt oss en Teutonia Prestige :) den enda vagnen som uppfyller de krav jag har :P
Ska på rul på måndag! Har inte gjort nått tidigare så det blir första gången jag får se bebisen :) vi ska dit redan 0745, ville inte vänta halva dagen så jag tog så tidigt som möjligt :P så om fem dagar e d min tur! :)
Vi var och handlade en massa idag, bodys, pyjamaser och strumpor :) köpte även sängkläder till bebis :) vagn har vi inhandlat och säng ska jag hämta hos syster. Det är min styvsons gamla säng vi tar tillbaka. Så bilstolen och lite annat smått o gott är även på gång :) tar lite i taget istället för att stå i sista stund och behöva köpa ALLT. Sen ville bebis inte visa om den var en flicka eller pojke och här får man bara ett ul så för oss blir det en överraskning och allt vi köper/får är neutralt.
Jag förstår dig, riktigt tungt att jobba för mig med. Jobbar på ett äldreboende. Men jag har totalt sex arbetsdagar kvar, fram till nästa torsdag sen har jag semester två veckor och sen börjar min gp. Det ska bli så skönt!