• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • sunset

absolut men vad menar du med mindre? ;)
    jag är beräknad 25:e juni och är jättegärna med. :D

• sunset

jo det har du helt rätt i. nu blir vi kanske lite färre. skulle vara skönt. och ja det går verkligen inte att komma in i det.
    yes första barnet är det för oss.
    för er då?

var så perfekt. plussade på vår 3 månaders bröllopsdag. så exakt tre månader efter. hihi. men det är roligt att man bara kände det på sig.
    jag vaknade på morgonen och sa till min man att älskling jag tror att jag är gravid. och japp det var jag.

• mammafia84

Jag följer med er. =) 
    hur mår ni idag?
    Själv mår ja illa =( Men testar med en tablett mot de och lite mat.

Hur går de med juni tråden på facebook? 

¤Fredrik ^ Oliver ^ Josefine ^ Natalie¤ Kärlek Till Min Familj
  • sunset
    mammafia84 skrev 2013-10-24 11:49:55 följande:
    Jag följer med er. =) 
    hur mår ni idag?
    Själv mår ja illa =( Men testar med en tablett mot de och lite mat.

Hur går de med juni tråden på facebook? 
    jag mår prima faktiskt. tuttarna värker som vanligt och maken lyckades klämma till dom fint i morse när han skulle ge mig en hejdåkram men ja jag överlever väl. illamåendet är inte så farligt faktiskt men det hinner väl. mår bara lite illa på morgonen.
    sista testet idag också. nu får jag inte testa mer.

ja den på facebook vet jag inte. eftersom jag inte gärna går med där ifall man hittar någon man känner. då vill jag göra det senare. så jag avvaktar.

• mammafia84

Ja mina bröst ömmar oxå och har til min å sambons stora förtjusning svullnat lite =)
    det skulle vara en sluten grupp, jag vill inte heller att folk ska veta om min graviditet ännu =) 

• zaybia

Jag vill gärna vara med :) jag är beräknad 25/6 och det är mitt första barn :)

• sunset
    mammafia84 skrev 2013-10-24 11:55:37 följande:
    Ja mina bröst ömmar oxå och har til min å sambons stora förtjusning svullnat lite =)
    det skulle vara en sluten grupp, jag vill inte heller att folk ska veta om min graviditet ännu =) 
    jo det är ju en sluten grupp men man vet inte om det är någon i ens krets som kanske mot förmodan också skulle vara gravid. så jag håller mig borta en stund till. går in sen efter jul tror jag.

haha ja och värre blir det nog säkert. mina vet jag inte om dom svullnad så mycket men dom är väldigt hårda tycker jag.
  • mammafia84
    sunset skrev 2013-10-24 11:57:45 följande:
    jo det är ju en sluten grupp men man vet inte om det är någon i ens krets som kanske mot förmodan också skulle vara gravid. så jag håller mig borta en stund till. går in sen efter jul tror jag.

haha ja och värre blir det nog säkert. mina vet jag inte om dom svullnad så mycket men dom är väldigt hårda tycker jag.
    det e billigt bröstfix att va gravid =)
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.