lilla juni 2014 tråden.
hej, bf 26 jun med andra barnet men sambons första. min son är född 2008 den 22 juni så blir nästan eller kanske till och med exakt 6 år imellan :P sambon är född 30 juni så ska bli spännande :P
hej, bf 26 jun med andra barnet men sambons första. min son är född 2008 den 22 juni så blir nästan eller kanske till och med exakt 6 år imellan :P sambon är född 30 juni så ska bli spännande :P
åh gud va jag längtar till nästa fredag. ska göra vul då :) se om det är fler än en räka :) här i borås har vi kö på inskrivning så fick 2dec då jag är i vecka 11. :P men gör inget. :)
åh imorgon är det vul och jag är sååå nervös :o
såg liten idag på vul 6+4 med ett tickande hjärta. ^^ fick inte in bilden genom mobilen :/
Hej, var nog ett tag sedan jag skrev här tror jag :)
Känner precis som dig, v 38 idag. och har bara fler och fler dagar då jag stänger in mig i sovrummet och bara vill ge upp. Ont i höften och vaknar varje gång jag behöver vända på mig, och så tusen toa besök på natten m,m.
Får ångest över tanken på att jag kan gå över tiden då är det ju helt plötsligt två veckor till och räkna ned på. -_-