• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • kattisch

Jag är jätteglad över plusset men samtidigt orolig då jag fick ett MA i feb.

• kattisch

Det blir mitt fjärde barn. Men jag har två stora bonusar så nu har vi redan fem barn som bor hemma på heltid. Mina bröst ömmar men tyvärr så mår jag inte så illa.

• kattisch

Jajjamen. Fullt hus är det minsta man kan säga. Jag har spytt som en gris mellan vecka 5 och vecka 41 med alla barnen och det var bara sist när jag fick ma som jag slutade må illa i vecka sju. Så jag ser fram emot att få kräkas galla i nio månader

• kattisch

Oj har du gjort en gbp? Vad spännande. . Hur mycket har du gått ner? Kan man inte kräkas. Det visste jag inte.

• kattisch

Oj. Då blir det en helt ny graviditet med 60 kg mindre vad kul! Ska till bm nu snart. 9:30 för att prata av mig om lite om oron... Hoppas att jag kan få dem att mäta hcg och att jag får en vul tid om ett par veckor.

• kattisch
    zaybia skrev 2013-10-24 14:49:26 följande:
    Jag har haft ont i magen i tre veckor och det ena bröstet började ömma idag. Trött är jag oxo, känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt :P mwn jag slipper iaf illamåendet och det är jag glad för! :)

Välkommen! och grattis till första barnet!
  • kattisch

Är det planerat sen länge zaybia? Nu har jag fått tid för inskrivning 8/11 och vul 11/11.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.