• lilsis

lilla juni 2014 tråden.

Mindre tråd måste vara lättare att hålla reda på :) 5+4 idag och brösten brinner emellanåt... Känt av livmodern lite idag också. Mamma mådde toppen med både mig och bror, så jag kanske har samma tur!

• lilsis

Äh 5+5 är det ju. Noll koll.

lilsis skrev 2013-10-26 21:42:19 följande:
    Mindre tråd måste vara lättare att hålla reda på :) 5+4 idag och brösten brinner emellanåt... Känt av livmodern lite idag också. Mamma mådde toppen med både mig och bror, så jag kanske har samma tur!

• lilsis

Vecka sju nu :) Känner redan av min ländrygg och Hm höger fog när jag kört länge. Jag hoppas det är tillfälligt. Ländryggen blir arg och öm när jag river loss hö till ponnyerna :(

• lilsis
    kattisch skrev 2013-10-28 09:32:56 följande:
    Jag går in i vecka sju imorgon. Än så länge så har jag inte behövt kissa på nätterna. I onsdags testade jag med cb digitalt och då stod det 2-3v testade igår med samma resultat. Kommer troligtvis att testa igen i morgon för att få mitt 3+. Onödigt att oroa sig men svårt att låta bli. Lääängtar så till vulet då jag förhoppningsvis kan glädja mig åt det kommande lilla livet.

Jag lyckades att inte köpa ett till digitalt igår, får se hur det går idag. Inga symtom alls idag.
  • lilsis
    sunset skrev 2013-10-28 20:25:35 följande:
    jag vet hur det där är. men konstigt att du bara får 2-3 när du är så långt gången. jag fick 1-2 en dag innan bim och 9 dagar efter bim fick jag 3+
    Man producerar olika mycket hcg utan att det behöver vara något fel. Sen kan en del ha högre nivåer på kvällarna osv.

---

6+1 idag och jag känner egentligen ingenting. Det är lite kluvet, det är ju inte så att jag VILL må illa men jag tror det skulle kännas mer verkligt. Som det är nu så kanske det spänner lite i livmodern någon gång, det är lite jobbigare att sitta så länge som jag gör på jobbet och så känns brösten lite tyngre ibland.

Men det kan lika gärna bero på att jag har börjat jobba heltid igen efter att ha varit sjukskriven sedan augusti.

Knepigt... Mamma mådde som sagt bra hela tiden med både mig och min lillebror så det är ju egentligen inget konstigt. När jag var gravid som artonåring och gjorde abort i v 7 el 8, så mådde jag bra hela tiden också och då då hade jag ändå ett friskt embryo på VUL. Så jag är väl sådan som mår bra.
  • lilsis
    Sofieri skrev 2013-10-29 16:25:10 följande:
    Det var bara ett hälsosamtal. Inskrivning sker den 18 dec. Känns som en evighet tills dess. Mått illa sen kl 14 idag.
    Ja det förstår jag. Hade hälsosamtal 5+3 och inskrivning 19 november vilket borde vara ungefär v10.
  • lilsis

Hähä idag är tuttarna bra svullna :p KUB tror jag är tom v13 el 14.

• lilsis

Jag är svullen till och från. Kunde knäppa byxorna igår men inte veckan före...

• lilsis

Lite rosa på toapappret imorse. Och ont i magen. Inte mycket, kan lika gärna vara för att livmodern ska börja växa nu. Men det blir ju förstås panik ändå :(

• lilsis

Ringer imorgon bitti om det är "samma", ska ändå in och jobba. Eller om jag ringer när jag kommer hem, inte så mkt batteri kvar i mobilen och så kanske inte hela tåget behöver höra.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.