lilla juni 2014 tråden.
Kul med en "mindre" grupp. Jag har bf 19/6 men räknar med att gå över, fick min son efter att jag gått två veckor över tiden. Fick värkar kvällen innan igångsättning va inbokad. Några i sthlm?
Kul med en "mindre" grupp. Jag har bf 19/6 men räknar med att gå över, fick min son efter att jag gått två veckor över tiden. Fick värkar kvällen innan igångsättning va inbokad. Några i sthlm?
Några tips på hur ni hanterar magknip? Jag har så int i magen hela tiden, känns som att tarmarna knappt jobbar alls längre...
Läste era inlägg ni som var lite oroliga för att bli föräldrar, måste bara säga att vi blev gravida oplannerat första gångenmed sonen som är 13 månader nu och det är det absolut bästa som hänt oss! Både min (numera) man och jag är så galet kära i vår lilla kille. Man klarar sig på väldigt lite och folk säljer nya fina prylar billigt på blocket och tradera. Jag skulle inte byta ut ett liv med min lilla familj mot allt i världen. Så det kanske kommer som en chock men det kan bli himla bra oxå! Och i juni blir vi fyra ❤
Jag är så hungrig hela tiden, går knappt att stilla hungern. Var på väg att sluka även mannens mat vid middagen. Bäst att gå och lägga sig innan hag blir hungrig igen
Jag tycker det är lustigt för jag är en falen sockerråtta annars men nu tycker jag söta saket är vidriga och trycker i mig mat, keso, knäckemackor ägg osv. Omvänd värld. Går in i vecka 10 idag och hoppas hoppas den här jobbiga fasen är över snart
Med min son gick det över i v 11 så snart hoppas jag. Men i andra trimestern mådde jag som en prinsessa så håller tummarna för det! Vi har inskrivning i slutet av november och kub veckan efter