Inlägg från: lyckligavi01 |Visa alla inlägg
  • lyckligavi01

lilla juni 2014 tråden.

Hej!! Jag vill också vara med här. Jag har en dotter på fem år och är gravid I v9 (8+3) med lillasyskon!! Som vi längtar tills vi ska berätta för henne

Mitt bf är 28 juni. Jag var på hälsosamtal för två veckor sedan och har  inskriving 17 December. 

• lyckligavi01

Igår kväll hade jag hemska kramper i magenoch jag trodde på alvar att nu skiter det sig . Som tur är gick det över efter ett tagoch det bblev inte mer av det men tankarna hinner ju börja snurra. Orkar jag en gång till om det inte går vägen?

• lyckligavi01

Mammafia, var har du köpt tröjorna? En sån hade varit toppen att ge till dottern :) går med runt och känner mig äcklad av det mesta. Det värsta är matos och vissa herrperfymer. Kommer inte ihåg att det var såhär med dottern, men snart blir det nog bättre.

• lyckligavi01

Mitt ätande går i perioder. En vecka levde jag i princip bara på vitt bröd med smör men nu kan jag knappt titta på det. Chips har jag aldrig tyckt om innan men det äter jag nu. Detär svårt att släppa det där med mat noja men jag försöker äta det som kroppen vill ha. Jag får en del att jobba bort sen men det är det värt :)

• lyckligavi01

Jag längtar efter min mage!! Hoppas innerligt att den kommer tidigare än med dottern för då fick jag ingen mage förrän i vecka 16. Har med kommit in i en spökperiod. Mår hur bra som helst. Inget maniskt ätande, inget illamående och inga ömma bröst. Lite läskigt är det fast att jag vet att det är fullt normalt. Vecka 10 (9+4) och snart är det dags att berätta!!

• lyckligavi01

Haha, ja svullna tarmar har jag ju :) men att byta ut dom mot en bebiskula med fjärilsfladder, oj oj, måtte det bli snart!!

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.