Inlägg från: mammafia84 |Visa alla inlägg
  • mammafia84

lilla juni 2014 tråden.

Jag följer med er. =) 
    hur mår ni idag?
    Själv mår ja illa =( Men testar med en tablett mot de och lite mat.

Hur går de med juni tråden på facebook? 

¤Fredrik ^ Oliver ^ Josefine ^ Natalie¤ Kärlek Till Min Familj
  • mammafia84

Ja mina bröst ömmar oxå och har til min å sambons stora förtjusning svullnat lite =)
    det skulle vara en sluten grupp, jag vill inte heller att folk ska veta om min graviditet ännu =) 

• mammafia84
    sunset skrev 2013-10-24 11:57:45 följande:
    jo det är ju en sluten grupp men man vet inte om det är någon i ens krets som kanske mot förmodan också skulle vara gravid. så jag håller mig borta en stund till. går in sen efter jul tror jag.

haha ja och värre blir det nog säkert. mina vet jag inte om dom svullnad så mycket men dom är väldigt hårda tycker jag.
    det e billigt bröstfix att va gravid =)
  • mammafia84

Här finns oxå en svag oro för missfall, men så tog de 7 månader att bli gravid så hoppas att de ska gå vägen.

• mammafia84

Då har ni fullt hus kattisch 😊 För mig e de tredje barnet pch så har ja en bonus dotter som e i samma ålder som min dotter. Ja hade önskat ja slapp må illa. E så jobbigt 😝

• mammafia84

Usch. Med sonen nådda ja hur bra som helst å med dottern spydde ja till V 20.
    Ska bli kul å se hur se blir nu. Ja mår illa var dag men efter min gbp på kan ja ju inte kräks så slipper iaf de ð???

• mammafia84

Kattisch, ja jag gjorde den i mars 2010 och har gått ner 60 kg. Om jag precis svalt nåt kan ja kräka upp de annars går de inte, maten går ju så snabbt ner i tarmen.

• mammafia84

Jag har bf 26/6 å de tredje barnet, bor i Staffanstorp :)
    Ja vill oxå ha vul, får boka privat.

• mammafia84
    kattisch skrev 2013-10-26 14:55:50 följande:
    Verkar vara ensam fl:are här idag. ..

Här kommer jag en runda :) Har åkt upp till bollnäs för att hälsa på delar av min familj så har bara ipad å mobil å de får inte att göra listor på dom 😝
  • mammafia84

Jag är oxå super svullen, speciellt på kvällen. Brösten ömmar massa, illamående hunger och kissig ofta.
    Annars känns det bra. Idag går ja in i v 8 :)
    Vi klurar fortfarande på om vi ska boka privat vul eller bara vänta till rul.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.