lilla juni 2014 tråden.
Hej! Bf 23/6 här med. Tänk vad lustigt att det känns så speciellt att läsa era grejer som är jättenära mig i bf. Kul. 10+5 idag. V 11. Ultraljud på onsdag.
Hej! Bf 23/6 här med. Tänk vad lustigt att det känns så speciellt att läsa era grejer som är jättenära mig i bf. Kul. 10+5 idag. V 11. Ultraljud på onsdag.
Jag har mått hemskt illa, men det gav med sig för en dryg vecka sedan. Sen fick jag en vidrig huvudvärk i några dagar, men även det har gett med sig. Jag är inte lika luktkänslig längre men väldigt ljudkänslig, så jag antar att kroppen är väldigt trött. Jobbar jag en dag, som vikarie, så är jag helt slut sen. Har ont i magen en hel del, men intei bebismagen, så antar att jag kan skylla det på dålig matsmältning.
Jag vill fortfarande äta så fräscht som möjligt och massor med citrus, trots att jag inte tål det egentligen. Jag hade urinvägsinfektion och dåliga sköldkörtelvärden i början. Ska lämna uppföljningsprover på onsdag, i samband med ultraljudet.
Bor på södra västkusten. Har en 6-åring sedan innan och två tonårsbonusbarn. Puh, det är jag. :)
Emmadaniella: Det där låter inte roligt alls! Era stackare.
Underbart!!!
Emmadaniella, mitt inlägg försvann. Det där låter inget vidare! Hoppas du mår bra nu! Yes, idag är dagen. Kan inte vänta till klockan 14.00!
Men nu såg jag inlägget. Jaja. Hoppas ni mår bra allihop!
Wohoo! En bebis som sprattlade. Det är på riktigt!! Underbart! Blev framflyttade så nu bf 16 juni!
Vad tittar de efter på KUB-test och varför vill ni göra det?
Jag var också övertygad om att det inte fanns någon bebis därinne för jag känner inget och bebismagen är helt platt. Men på ultraljudet i onsdags så var det ändå en liten bebis som dansade omkring. Så det är bara i våra huvuden. Man förbereder sig för det värsta, men oftast går det ju bra. Så du har nog en liten dansande bebis därinne du med prindo!
Förresten så hoppas jag att det är ok att jag är kvar i gruppen trots att jag blev flyttad till 16-17 juni.
Hoppas ni alla mår bra, här på västkusten snöar det och min blivande man har just blivit bortförd på svensexa.
Jag mådde jätteilla men trodde ändå inte att det var någon bebis därinne. Sofieri, vilken vecka är du i?
Äckligt, äckligt trött idag. MEN jag tror att det idag har dykt upp en liten bebisbula!
Svider inte på mig heller men har min andra urinvägsinfektion nu. Så kolla upp det!
Har gått upp tre kg. Gick upp nästan 25 kg med sonen för sju år sedan.
eniway: Min mage är platt. Helt platt. Andra barnet.
Är orolig idag. Visste sen innan att jag har sköldkörtelunderfunktion, men har nu fått veta att jag har riktigt dåliga värden. Nu, är i v 15, påverkas inte barnet av min underfunktion längre, men vad har skett de första 11 veckorna i fostrets utveckling? Imorgon är en annan dag.
Verkligen ledsen för din skull Kattisch!!
Emmadanielka: Jag vet inte riktigt. Men missbildningar, neurologiska underutveckling, bla..Men det blir som det blir. Lugnare nu.
Jag går på medicin japp. Men ännu är rätt dos inte funnen. Har också platt mage, vi måste ha starka inre magmuskler! :)