Cassidy skrev 2013-12-12 11:02:29 följande:
Sunset: Jösses, vilken fin mage!
Jag tycker inte det syns något alls på mig än och då ska det ju ändå finnas två inne i mej... Har bara blivit fläskigare, tycker jag... =/
Har mått riktigt uselt i över en vecka nu. Illamåendet har passerat, men jag har varit oerhört trött och haft ont i magen, svårt att äta, huvudvärk, mensvärk. Har bara legat och kvidit typ... Ingen höjdare, men Bm och min läkare verkar inte oroade, så det är väl bara att kämpa på...
Jag går in i v 13 idag. Trodde min oro skulle lägga sig lite nu, men istället är jag bara mer övertygad om att de dött båda två och att vi kommer få en himla otrevlig överraskning på rul i januari... Önskar jag kunde byta hjärna, eller få ett extra ultraljud...
tack!
ja jag tror att det syns så på mig dels för att jag hade absolut inget fett alls på magen innan. jag tror att har man något fett alls så syns det senare. har fått för mig det i alla fall. inte menat att man är tjock men att man har något. jag var totalt jätteplatt innan.
jag har också mått skit nu. trodde liksom att allt skulle försvinna nu men icke. mer värk i livmodern men appen säger ju att den växer mer märkbart nu och i en jämn takt så jag skulle ju säga att det är ett gott tecken. illamående har jag tyvärr fortfarande. spydde igår igen. 5:e gången. haha.
tröttheten har faktiskt blivit värre nu också än vad den var i början.
du behöver nog inte vara orolig men jag gick in i v.13 igår men jag är orolig ändå så ja jag vet hur det är. dock har vi kuben på måndag så hoppas på att få se en livlig liten krabat då.
men som sagt jag vet hur det känns. känns som att rul är en hel evighet bort. 6 veckor kvar. när har du tid?