• sunset

lilla juni 2014 tråden.

Soffiie skrev 2013-12-30 11:03:36 följande:
    Hej får man vara med här inne?? Jag väntar nu mitt 6e barn.. Är i vecka 14+3 idag enligt sista mensen,, ska på ul den 7/1.. Bor i Stockholm.. Annars mår jag bra hittills magen har också börjat synas men än så länge är det hemligt =)
    välkommen. och grattis till bebisen. vad tidigt ul du får. är det rutinen? en annan får ju vänta till v.19.
  • sunset
    prindo skrev 2013-12-30 10:44:16 följande:
    Wow vilken mage =) Härligt!
    ja visst är det. dom frågar på jobbet om jag är säker på att det bara är en. men dom borde ju sett om det var två på kuben tycker man annars. haha
  • sunset
    eniway skrev 2013-12-30 12:07:00 följande:
    Vilken fin mage du fått! Nu kan man inte missta att det är något därinne :). Själv har jag inte fått någon mage direkt, lite svullen bara hehe.
    haha nej man kan nog inte det. tack så mycket. jag gillar den. känner mig faktiskt mycket vackrare nu än innan jag blev gravid. får se hur länge det vara haha
  • sunset
    Sofieri skrev 2013-12-30 15:43:59 följande:

Kul, att vi har samma dag. Har du fått nån mage än?
    haha la precis upp en bild. kolla högre upp i tråden. la upp igår.
  • sunset
    Soffiie skrev 2013-12-30 21:19:57 följande:
    Hej och Tack!!

Nää det är inte rutin klart det har jag fått tid den 30/1. Detta är ett innan hos läkare då jag haft tre sena mf två i v 16 och en i v 22.. så det är mer ett lugnande för mig ultraljud..
    okej. men vad skönt att dom ger dig de. ibland känns det ju som att vården inte tar en på allvar. så vad bra att dom håller koll på dig.
  • sunset
    Emmadaniella skrev 2013-12-31 10:33:37 följande:
    Sunset: Vilken fin mage :) har själv också en redig kula!
    ja visst är det mysigt ;)
  • sunset
    Cassidy skrev 2014-01-02 12:14:13 följande:
    Idag går jag in i v 16 och jag mår så himla mycket bättre än innan Skrattande
    Har fått tid till rul den 23 januari så nu har nedräkningen börjat. Är så orolig över att en av dem ska ha dött, eller ännu värre, att båda ska ha dött utan att kroppen känt av det... Men det är ju inte mycket annat att göra än att vänta. 

Hur mår ni andra?
    dom mår jättebra ska du se. men tankarna slår nog oss alla. men man får bara vänta och se. skulle jag göra något åt min oro skulle jag gå på ultraljud minst en gång i veckan och det inser ju till och med jag att det inte går. så vi får som du säger räkna ner nu. vi har rul 22 så nästan samtidigt. så vi får ta en dag i taget.

jag mår faktiskt också bättre nu. jättetrött är jag och foglossning men annars så. ja halsbrännan hänger ju i men ja det gör inget. får leva med det. som min man säger. tänk positivt och tänk på vad vi får ut av det. så det är väl de man får göra nu.
    sjukgymnasten för fogarna den 14:e dock. räknar nog ner till det med. haha

jag längtar dock sjukt mycket efter att få köpa vagn nu. har ni kollat på någon?
  • sunset
    mwiksten skrev 2014-01-03 15:56:29 följande:
    Vad tycker ni om när folk tar på magen?? Jag blir jätteirriterad! Vissa går bra att dom tar, men dom flesta tycker jag inte har där att göra....  Rynkar på näsan   Och speciellt om dom pratar bebisspråk när dom tar på magen Skrikandes
    jag har inga problem med det alls. men alla är ju olika och vet att många inte gillar det.
  • sunset
    Emmadaniella skrev 2014-01-06 18:35:45 följande:
    Någon som tänker kolla kön och när isf? Alltså tid för rul?
    yes vi får veta om 16 dagar. :D så spännande
  • sunset

grattis prindo till lyckat ul. nu längtar man om möjligt ännu mer efter sitt eget. känns som en evighet dit. bara att räknar ner. :D

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.