lilla juni 2014 tråden.
lilsis förstår att du blir orolig. Hoppas det inte e nåt.
Sunset - ja dricker nog oxå mer nu men kaffe e svårt att dricka å de känns konstigt eftersom ja var värsta kaffe tanten förrð???
lilsis förstår att du blir orolig. Hoppas det inte e nåt.
Sunset - ja dricker nog oxå mer nu men kaffe e svårt att dricka å de känns konstigt eftersom ja var värsta kaffe tanten förrð???
Hoppas du räknat fel kattisch.
Kram till dig
Åå h va skönt att höra Kattisch. 😀😀
Usch va jag mår dåligt idag. Eller mest nu ikväll, mitt illamående går upp å ner hela dagarna och ibland kan ja äta å dricka å ibland går de inte alls. Men försöker äta dr ja e sugen på bara. Är oxå jätte känslig mot dofter (stanker) och klaarr inte ens av en av mina favorit parfymer mer. Sen gråter ja för absolut ingenting 😝 Fast nu e ja extra känslig för jag e rädd och orolig då ja väntar kallelse till mammografi för ja hitta en liten knöl i bröstet som en läkare undersökte. Så antar att de gör mig extra gråtig. Ibland e ja så negativ å tänker "klart man ska gå å få cancer å dö när man äntligen e lycklig i livet". Men de behöver ju inte va nåt farligt förstås så försöker va positiv.
Tack för era lugna ord.
Jag och min sam bo e 29 å bor i staffanstorp (skåne) 😊 De där med sötsaker känner ja igen. Vissa dagar mår ja såå dåligt att knäckebröd typ e de enda ja får ner. Ibland har ja några lyckliga stunder då ja kan äta nåt gott 😜 Längtar så tills efter v 12 så detta hemska måendet förhoppningsvis försvinner. Fast med dotttern måddw ja skit till v 20 ungefär. Jag har varit på hälsosamtal och ska på inskrivning i början på december.
Cassidy såå kul. Grattis ☺️
Ja usch för att må illa. Mitt har börjat så smått att avta så är inte lika illa nu. Men äter ja för sällan blir ja spy färdig.
Går in i v 10 imorrn å längtar tills om två veckor då vi ska berätta för barnen:)
Köpte tröjor där de står "jag ska bli storasyster/storebror" på :)
Lyckligavi01- vi designade dom själv på visaprint för vi hade specifika önskemål. 😊 Ja piggelin har funkat för mig med :)
Usch ja. Finnig har ja oxå blivit. Har nog 5 nya varje dag, å dom gör riktigt ont oxå. Ja har massa symtom tidigt å har mått riktigt dåligt, de börjar lätta lite nu, inte borta men vissa dagar e iaf lättare. V 10 nu 😊
Fan va hemskt att få sparken:(
De e jag rädd för, fick precis ett vikariat som först e på tre månader sen möjlighet tillförlängning eller fast. Jag har inte berättat att ja e gravid men de kommer dom ju veta om några veckor då ja redan fått mage: är rätt säker på att inte få fortsatt :(
Men hoppas dom kan kåta mig jobba till typ maj iaf
Blev skickad akut till gyn för läkaren på vc misstänkte njurbäcken infektion.
Kraftig uvi som börjat vandra uppåt blev domen så antibiotika är insatt.
Å så fick ja se lilla bebisen som levde å hade de bra där inne :)
Går in i v 11 idag ð???
Jag har ätit omeprazol hela graviditeten och i 3 år innand e typ. Och både läkaren å min bm vet de men har inte sagt nåt så ja hoppas verkligen inte de e farligt :/
Prindo- jag måste tyvärr äta dom varje dag fefter en gastric bypass op. Har ett sår från ett ställe dom sytt som inte läker eller npt sånt.