lilla juni 2014 tråden.
Det kom bara lite brunstrimmiga flytningar på kvällen och nu på morgonen ingenting, så jag vågar nog tro att det bara var ett skrämskott. Om jag orkar ringer jag BM på måndag och frågar om de kan göra ett ultraljud.
Förberedd och förberedd... Sambon har tre vuxna barn och har väl lite koll. Jag har fast jobb men det är väl allt :p
VUL på torsdag, hoppas den lill* är kvar...
Hoppas du räknat fel trots allt :(
Smärtor i magen och blod igen. Det känns ju ganska hopplöst.
Har haft ruskigt ont på morgonen,gynakuten säger att det mest troligt är livmodern som rätar upp sig. Fy fasiken säger jag bara!
Jo ska på VUL på em. Om det ser bra ut måste jag nog fråga om sjukskrivning för jag kan inte köra så länge det gör ont på det här viset. Men det borde ju gå över oavsett orsak! Blöder fortfarande inte så gynakuten kan ju ha rätt.
VUL såg inte bra ut. Tom livmoder, gyn misstänker utomkveds :(
Njäe är inlagd på avdelning sen igår kväll, fick träffa narkosläkaren på en gång. Men sen har det stått still. Har dropp och de kollar blodtrycket varje timme. Titthål ja, kan bli bikinisnitt om de inte kommer åt. Jag vill bara få det överstökat så vi kan gå vidare. Ovissheten var värre.
En äggledare mindre, det är tur att man har två!
Vänta är det värsta som finns. Jag tror inte man kan oroa sig till ett mf, skulle nog inte bli så mkt barn då ;)
Man kollar järndepåerna med blodprov. Bara HB räcker inte, Ferritin är jätteviktigt att ha koll på.