• Sofieri

lilla juni 2014 tråden.

Hos oss så blir alla erbjudna KUB test, kostar inget.

• Sofieri

Idag vaknade jag med illamående men gick som tur var över ganska snabbt. Tröttheten idag har jag knappt känt av. Däremot har mina bröst kliat lite idag och haft mensvärk i mage och svank...

• Sofieri

Jag är överviktig så mig "syns" det inte på, men jag känner mig jätte svullen. Eller jo jag ser att jag e svullen, men andra skulle inte märka det.

• Sofieri

I två dagar har jag mått jätte illa, vill knappt ha nån mat. Smörgås, fil och frukt går ganska bra. Igår sa jag till min sambo att jag inte varit sådär jätte trött som jag var förra graviditeten tji fick jag . Idag är jag jätte trött. Var på en promenad tidigare idag med min sambo, vi gick och kikade på barnvagnar. Lite tidigt än, meeeen kunde inte låta bli :)

• Sofieri

Blir tokig snart. Illamående Felix och postades hjälper inte ett jäkla dugg. Blir till att ringa läkare imorgon, ännu ett läkarbesök att motivera varför man ska få ledigt på jobbet. Tror de börjar bli misstänksamma nu mina kära chefer.

• Sofieri

Haha, tokigt det blev. Illamående delux och postafen hjälper inte ett dugg. Blir till att ringa läkare imorgon o be om lergigan. Undrar hur jag ska få ledigt, lite mkt sjukdom och läkar besök på sistone. Tror mina chefer snart misstänker nåt....

• Sofieri

Jag mår bara illa. Har bokstavligt levt på frukt, fil och smörgås denna helg.

• Sofieri

Kött och ägg mår jag illa av bara jag tänker på det. Hemma från jobbet idag, måste ha starkare illamående tabletter. Detta funkar inte.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.