lilla juni 2014 tråden.
Någon av er får gärna uppdatera bf listan. Min mobil är knäpp ikväll.
Någon av er får gärna uppdatera bf listan. Min mobil är knäpp ikväll.
Verkar vara ensam fl:are här idag. ..
Här har vi massor av besök idag. Fyra busiga extra barn och deras föräldrar. . Märker att jag blir irriterad mycket lättare än annars. ..men ändå mysigt. Har inte mått illa alls idag men imorgon kommer det nog tillbaka. .
Känner också av hormonerna. Började gråta av lycka gör att min sambo var hemma när jag vaknade (han börjar fem på morgonen men är ledig fre-sön). Samt att jag aldrig varitså irirriterad på menlösa nyvikarier förut.
Sunset. Jag jobbar som undersköterska inomhhemtjänsten och brukar ha bra tålamod annars...haha jag hoppas att jag inte blir en riktig gravidosaurius den här gången.
Sofieri: jag är i v 5+5 idag och jag läser in aaaalldeles för mycket i allt nu.. ont i brösten bra. Mår inte illa. Dåligt. Kissnödig bra. Alkt jag kan tänka på är oron och jag övertolkar allt hela tiden.
Längtar till vul. Ska bli skönt att få veta. Hade som sendrag i livmodern ikväll. Förmodligen växtvärk.
Jag går in i vecka sju imorgon. Än så länge så har jag inte behövt kissa på nätterna. I onsdags testade jag med cb digitalt och då stod det 2-3v testade igår med samma resultat. Kommer troligtvis att testa igen i morgon för att få mitt 3+. Onödigt att oroa sig men svårt att låta bli. Lääängtar så till vulet då jag förhoppningsvis kan glädja mig åt det kommande lilla livet.