lilla juni 2014 tråden.
Hallonbladste har jag aldrig provat men i övrigt det mesta andra som det tipsas om. Förra graviditeten åt jag så mycket annanas att jag mådde illa. :-P Köper man sånt te i hälsokosten?
Hallonbladste har jag aldrig provat men i övrigt det mesta andra som det tipsas om. Förra graviditeten åt jag så mycket annanas att jag mådde illa. :-P Köper man sånt te i hälsokosten?
Ja, segt är bara förnamnet, har inte jobbat någonting alls mellan detta och förra barnet. Förut så tyckte jag att det var skönt att vara hemma men allteftersom jag blir större och otympligare desto mer uttråkad blir jag, orkar ju ingenting mer än det absolut nödvändigaste. Det är en himla tur att man är på slutspurten nu.
Det finns ingenting bevisat som tyder på att man kan få igång en förlossning på egen hand men om man är otålig så skadar det ju inte att testa om inte annat för att fördriva tiden lite.
Vad konstigt att bli fråntagen lustgasen!!? Jag har fött på två olika sjukhus i två olika landsting och har aldrig hört att det skulle vara förbjudet, det är ju vid framfödandet som åtminstone jag behöver lite smärtlindring. Lustgasen har varit min bästa vän det tillfället och jag tycker att det är skönt att ha någonting att "skrika" i också.