• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Casdidy: hur går det? Tänker på er. .

Här är allt bra. Cb visade 2-3 även idag då jag går in i vecka sju. Däremot så har jag kräkts lite nu på morgonen och det är ju toppen!

• kattisch

Har mått illa hela morgonen. När jag satt på toa så spydde jag i handfatet av lukten. Haha konstigt att något så äckligt kan kännas så uppfriskande! Är fortfarande lite orolig över cb resultatet och vill bara att det ska bli måndag.Om vulet går bra så kan jag börja leva igen känns det som.

• kattisch
    Sofieri skrev 2013-10-28 20:50:42 följande:
    Från att ha mått oförskämt bra till illamående nu ikväll. Snacka om att det kan vända fort. Imorgon är det dags för hälsosamtal eller om det är inskrivning, bm bokade bara en tid med mig. Spännande.

Va roligt! Hoppas att det är den riktiga inskrivningen.
  • kattisch

Lugnt på eftermiddagen iallafall. Jag skulle hellre vilja ha vulet innan inskrivning. Så att man vet om det ens är någon mening.

• kattisch

Vi har tyvärr inga privatkliniker i närheten så landstinget är enda alternativet. Jag har inte svällt något men jag är ju ganska rund redan. 162 cm 76kg så jag väntar gärna med svällandet

• kattisch

Skulle varit trevligt om man varit lång och smal. Gravidmagen blir så mycket snyggare då

• kattisch
    harvey369 skrev 2013-10-30 11:47:34 följande:
    Jaha, nu har man varit på mvc för första gången. Totalt onödigt känns det som. Nu är jag iofs bara v5+4 men så sjuk som jag är (artrit, fybro, gluten, vuxenskolios) kanske man ville höra något mer än "missfall händer, det är oftast inte ditt fel. bra att du slutat röka!". 

Inskrivning i vecka 12, UL blir inte förrän runt vecka 18. Så om 12 veckor till får jag veta om allt är som det ska där inne.

Någon som vet hur man kan få tidigt vul runt halmstad? Kostar väl sådär tusenlappen kan jag tänka mig men värt det.  

Ring mvc ock gråt .tala om att du är super orolig och att du inte kan sova, jobba eller fungera normalt pga oron. Här i sollefteå så får man vul vid minsta oro..
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.