eniway skrev 2013-11-02 10:36:47 följande:
Hej på er! Jag har fått reda på att jag är gravid när jag var hos gyenkologen pga smärtor i magen. Var verkligen en chock! Detta är ingen bra tajming och jag har ätit p-piller men slarvat lite, men kunde aldrig tro att jag skulle kunna bli gravid pga att jag har oregelbunden mens och inte känt av ägglossningen.
På vul kunde de se att jag är i vecka 5-6, och om jag räknar framåt så har jag bf i slutet av juni? Känns overkligt för jag känner inga symtom förutom ömma bröst men magen är inte förändrad och jag mår inte illa. lite varm blir jag ibland.
Vet inte hur detta ska gå dår både jag och min pojkvän pluggar med dålig ekonomi. Abort är inte ett alternativ för mig, men är orolig över hur vi ska klara detta. Jag är 27 år och min kille 24.
välkommen. ja det kanske inte var under de bästa förutsättningarna men om abort inte är ett alternativ så får ni ju göra det bästa utav det. och på något sätt så blir det här säkert bra det också.
Dock så kan man ju ALLTID bli gravid vare sig man slarvar eller inte men speciellt om man slarvar.