• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Har räknat fel! Det är inskrivning 8/11 och vul 11/11.... jag som trodde det var nu på fredag och måndag... guuud hur ska jag överleva?

Har haft som senadrag i magen om jag lyft barnen eller gjort plötsliga rörelser...skit ont!

• kattisch

Jag har bytt barnmorska en gång. På inskrivning med andra barnet så var barnmorskan väldigt arrogant och sa att jag skulle sluta sjåpa mig.. hade då spytt upp ALLT jag ätit eller druckit de senaste två dygnen... fick en ny trevlig bm som brydde sig.

• kattisch
    ZandraClaesson skrev 2013-10-31 07:47:57 följande:
    åh imorgon är det vul och jag är sååå nervös :o 

Va spännande! Och jag som trodde att mitt var om fyra dagar så är det om 10... blää
  • kattisch

Zandra: jag är i v. Sju 6+2.

Jag körde ett till cb idag och fortfarande bara 2-3.... tror tyvärr att det är ma igen.....

• kattisch

[quote=71544032][quote-nick]Melan666 skrev 2013-10-31 19:28:20 följande:[/quote-nick]Skönt med en liten grupp :)

Välkommen! hoppas allt går bra för oss.

• kattisch

På mig syns det heller ingenting. Jag har bara ömma bröst och känner att det drar i livmodern. .

• kattisch

Var på ett vul igår. Läkaren hittade inget hjärta men ville avvakta en vecka om jag räknat två veckor fel... inte så troligt. .. går in i vecka 8 idag. .. troligtvis ytterligare ett ma...

• kattisch
    lilsis skrev 2013-11-07 17:13:23 följande:
    VUL såg inte bra ut. Tom livmoder, gyn misstänker utomkveds :(

Men gumman då! Usch va hemskt att behöva gå igenom en sån sak. .tänker på er. ..
  • kattisch

Ilsis. Hur mår du? Hoppas allt gått bra.

Två långa dagar kvar tills jag får veta.. har dock spytt varenda dag srn i tisdags och mår illa hela tiden. Så liiite hoppfullt är det.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.