• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Välkommen mwiksten! Det blir mitt fjärde också om det går vägen. Min yngsta är sex.

Idag kl tre får vi veta. .. är jättenojjig. Vet inte hur jag ska orka med ytterligare ett ma...så nu hoppas jag såklart på det bästa. Är i v. 7+6 idag hoppas jag räknat fel så att det bara är 6+? .

• kattisch

Den lever!!! Blev tillbaka flyttad nio!! Dagar jippie! Inte så konstigt att cb digital visat fel. Plussade alltså på bm -4 istället för bm+5 som jag trott. Tydligen varit något vajsing med ägglossningen just den månaden. Blev ju så ledsen förra veckan på vul när barnmorskan bokade av min inskrivning då den förmodligen inte skulle behövas! Nytt bf är alltså 2/7. Men jag stannar kvar här med er ändå..

• kattisch
    Cassidy skrev 2013-11-11 17:25:30 följande:
    Åh, vad roligt att höra!!!!!!!!!   Supertoppenkul! Vilken vecka o dag är du på nu då? 

Är alltså I vecka 6+4 idag.
  • kattisch

Läkaren som gjorde vul sa föressten att jag förmodligen kommer att bli igångsatt två veckor tidigare eftersom att vårt bb och förlossning är sommarstängt i två veckor sista veckan i juni och första i juli. Yngsta dottetn kom på tolv minuter efter första värken.

• kattisch

Jag har inte berättat för nån på jobbet än. Betättade i v 10 förra gången pga farliga magbakterier hos en vårdtagare. Ångrade mig då det blev ma och var tvungen att dela detta med så många. Väntar till efter ul i v 13.

• kattisch

Jag har blivit ganska uppsvälld nu. Mest gaser känns det som. Gjorde bakungsoda testet igår och det bubblade som tusan. beställde en julklapp till mig själv också. En angelsound doppler från ebay.

• kattisch

Här kostar kub 3000 kr om man är under 35. Vi avstår då vi ändå inte skulle ta bort ett barn om det kan få en bra livskvalitet.ska ju på ett ul i v 12-13 iallafall men då hoppas jag bara att det ser bra ut.

• kattisch
    malin1985 skrev 2013-11-15 19:05:27 följande:
    Spännande :) funderar oxå på att skaffa en doppler men min sambo tycker det är onödigt så vi får se vem som vinner diskussionen!

Haha. Jag frågade inte. Bara upplyste att jag beställt en.
  • kattisch

Jag betalade 270 inkl. Frakt. Sen igår så har jag extremt överskott på saliv så jag går mest runt och spottar eller spyr hela tiden.

• kattisch

Idag jobbar jag hela dagen. Tack och lov så har jag en bunt hundbajs påsar i fickan så jag kan smyga undan och kräkas lite då och då.

• kattisch

Om du menar de vita kräkpåsarna med vit plastring så har vi också såna. Men de är inte så diskreta att ha fyra fem i fickan.

• kattisch

Jag går mest runt och mår pyton. Bara kräks och mår illa hela tiden. När jag väntade äldsta dottern 07. Så blev jag inlagd och fick dropp sista veckorna pga allt kräkande. Är lite oroligför att må lika dåligt den här gången. Går in i v. Nio idag!

• kattisch

Hej på er. Igår kom min angelsound . Kunde inte hålla mig så jag testade på på kvällen. Hörde tyvärr inget men hade ju läst på innan och vet att de flesta inte hör något förrän v 12-14.. längtar tills dess. Den fungerade jättebra i övrigt. Mina egna hjärtljud hördes bra iallafall

• kattisch
    Emmadaniella skrev 2013-11-29 10:25:54 följande:
    Kattisch: Åh va roligt! Vad kostar en sån?

Jag köpte min på ebay. 300 inkl frakt helt ny.
  • kattisch

Ska på vårt tredje ul 23/12! Spännande. .. ska be om en bra profil bild så man kan kolla nub teorin. .

• kattisch

Skulle ha varit i v 12+1 idag men vid vul konstaterades att fostret dött i v 8+4. Lämnar nu tråden.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.