Inlägg från: Emmadaniella |Visa alla inlägg
  • Emmadaniella

lilla juni 2014 tråden.

Ojojoj vad många är förberedda :-0
    Lite panik nu! ;)
    Kanske ska rigga upp med lite varje månad nu. Har iaf säng :)
    Men första bebisplagget inhandlas om (idag) 8 dagar efter rul!!! Ja det kommer bli ett plagg som är könsinriktat för mig då :)))

• Emmadaniella

Eniway: grattis en pojke :) två som har kollat och båda pojkar :) får se vad resten av som tittar efter ska få!

• Emmadaniella

Så då är det två flickor och två pojkar av vad jag kan läsa här :)
    Imorgon är det min tur att förhoppningsvis se!

• Emmadaniella

Rul idag och allt såg bra ut :) En liten flicka blir det!!! Har redan varit och handlat alldeles för mycket rosa :) lyckans dag att få se sin dotter!

• Emmadaniella

Hur mycket sammandragningar har ni? Eller inga alls? Jag kan ha jättemånga på en dag och ibland flera på rad..

• Emmadaniella

Ringde min bm idag angående många sammandragningar. Jag har varje dag, ofta och oftast under kvällen eller när jag sitter/ligger stilla. Dom byter av varandra ibland, så det känns nästan konstant vissa kvällar.
    Inte ont men kan ibland strama åt ordentligt och kännas lite molande (lätt mensvärk).
    Men min bm sa att det var ok så länge dom inte gör ont. Men känner du att det gör ont så kan det ju vara urinvägsinfektion som man behöver kolla!

• Emmadaniella

Sunset: guuuud va roligt!!! Tycker det är så kul när huset börjar fyllas på med saker till bebisen :))

• Emmadaniella

Jag har också gått upp rätt mycket i vikt. Vägde 65 kg från början och nu 76 kg. Är i vecka 22+5.
    Gick upp 25 kg med första barnet och 40 kg med tvillingarna så jag antar att jag lär landa på + 25-30 kg. Men får också mycket vätska och det ökar viktuppgången. Det är så olika hur man går upp, vissa får bara den "lilla magen" medans andra fylls ut på hela kroppen :)
    Man kan inte styra över det så mycket, bara man tänker någorlunda på maten. Men jag är sjukt sugen på godis och glass och jag tänker unna mig det!

• Emmadaniella

Prindo: svårt för en annan att säga. Men du är ju absolut inte överdrivet stor. Enligt mig ser du normalt gravid ut, men jag vet, man utgår från hur man såg ut innan och då är skillnaden större. Men jag tycker du är.. Lagom :)

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.