Inlägg från: dåligfantasi |Visa alla inlägg
  • dåligfantasi

Julibebis 2014

Hej alla! 
    Får jag var med? Plussade i tisdags med digital och är i vecka 5 (4+0)
    BF den 8 Juli (tror jag, står olika överallt).
    Men guuu så orolig jag är! känns svårt att ta in då jag farar det värsta! 
    Kram på er alla och grattis!! 

• dåligfantasi

God morgon alla! Ville kolla med Er eftersom ni verkar så kunniga. Tänkte jag skulle göra sån där stegring av gravtest. Testade ju positivt bim -2 första gången svagt sen gravid 1-2 på digitalt. På bim dagen fick jag ganska starkt streck. Men idag så är det svagare?? Kan det tyda på missfall ellr kan det gå upp och ner?

• dåligfantasi

Vecka 6+0 idag :)

Knappt några symtom förutom trött och ömma bröst! Långt till vul på tisdag!!

• dåligfantasi

Är det någon som har haft svår huvudvärk? Igår började min och symtomen jag fick var dunkande huvudvärk, yr, illamående, min syn blev rubbad (suddig och blinkade) samt helt ostadig på benen. Tänkte att det kunde vaa pga grav. Men inte så extremt på samma gång så Ringde 1177. Hon tyckte jag skulle åka till akuten Eller ringa 112! för det lät allvarligt. Men avvaktade eftersom jag hatar sjukan och la sig lite. Men nu på morgonen hade jag huvudvärk när jag vaknade.. Och vill inte släppa. Nojjar såå eftersom just mamma dog i stroke för 5 veckor sedan :/

Någon som känner igen sig och får det i graviditeten? V 7 (6+4)

• dåligfantasi
    AAS10 skrev 2013-11-17 10:03:44 följande:

Tycker du ska följa 1177s råd
    Ja jag tänkte vila hela dagen och boka in vårdcentralen imorgon. Kolla alla värden och så.
  • dåligfantasi
    TeamCaz skrev 2013-11-17 11:24:31 följande:

Fy så obehagligt :-/ Hur har det gått för dig?
    Jag Älskar Min Fina Familj
    Tog 2 alvedon och vilat en stund. Känns bättre nu men tror det kan ha med stress att gör i och med allt som hänt. Och med graviditeten. Hoppas det släpper helt!!
  • dåligfantasi

Var på vul idag och fick se ett hjärta picka :)

Men blev tillbakaflyttad från 6+6 till typ 6+(2-3) vilket jag tyckte var superkonstigt! För vi hade typ sex 4-5 dagar innan vad jag vet ägglossning eftersom min mamma gick bort och då försvann lusten helt. Någon som vet hur det kan bli så?

• dåligfantasi

Nimah:

Ne han sa ju att allt såg bra ut och att missfallsrisken minskar när man ser hjärta så nu kan jag slappna av lite. :)

• dåligfantasi
    Cecam skrev 2013-11-19 12:37:59 följande:

Grattis!!  {#emotions_dlg.flower} Vi ska på ul om två veckor, känns lite läskigt.
    Tack! Ja jag var supernervös men känns mycket mer verkligt nu, nästa tisdag ska jag på Inskrivning så det är nästa sak att se fram emot :)
Svar på tråden Julibebis 2014