Inlägg från: dåligfantasi |Visa alla inlägg
  • dåligfantasi

Julibebis 2014

Veronica1 skrev 2013-12-22 01:00:25 följande:

Fy fan va livet känns orättvist nu! Fick en liten brun flytning idag & lite ont i magen, vecka 12+1. Fick komma på gynakuten & fostret lever inte! Har gråtit i 6 timmar känns som att vi aldrig kommer bli glad igen. Ska tillbaka imorgon kl 11 för att få tabletter eftersom inte kroppen vill stöta bort det själv. 10:e IVF försöket & vi trodde att nu blir det som vi så länge väntat på men tänk va fort lycka kan ändras till djupaste sorg!

Lycka till tjejer!

Jag har inte skrivit i denna tråden på vääääldigt länge men har följt er. Vill bara säga Gud vad ledsen jag är för din skull, kan inte tänka mig något så jobbigt :/ speciellt när du sett hjärtat va?

Jag har vart på 2 ul ett vecka 7 och ett vecka 11, där bebisen var jättelivlig och vinkade typ. Sen har jag hört hjärtat med angelsound så jag är ganska säker på att allt ska gå bra men ucsh vad orolig jag blir när jag läser detta. Styrkekramar till dej!!

Hade den dött nu eller vilken vecka?

Kram igen!!
  • dåligfantasi
    LovisaC skrev 2013-12-22 09:50:58 följande:

Åååh, bebisen vinkar!! Underbar bild!
    Ja han/hon var verkligen livlig. Roligt att se :)::)
  • dåligfantasi

Ville bara visa min mage i vecka 14, normalt att vara såhär stor? :) haha hur ser ni ut?

Finns det någon bildtråd?

• dåligfantasi

Ok vad ni skriver haha.

Villa bara säga att vi fick en barnvagn av sambons mamma i julklapp. Lite tidigt kanske men vi struntade i det och valde en brio smile. Säljaren i butiken sa faktiskt rakt ut att Sing inte alls är bra. Bred bak och absolut inga stötdämpare. Har hört mycket dåligt om den. Så blev en smile istället och den rekommenderade hon då den är bättre. Och vi är nöjda hittills :)

• dåligfantasi
    Pluttan skrev 2014-01-10 17:58:10 följande:

Om du vill så får du gärna Inboxa mig. Tror loppanojag har problem med inloggning. Så Inboxa mig dig namn så ska jag hjälpa dig. Till andra som också skriver i denna tråden som vill va med på fb får gärna också Inboxa mig. Jag har lovat henne o hjälpa.
    ~pojke 2000 flicka 2012~?
    Jag är gärna med på facebook men kunde inte skicka meddelande till dig, Står systemfel tyvärr.
  • dåligfantasi
    Pluttan skrev 2014-01-10 19:11:25 följande:

Men vad roligt att du vill va med oss. Det får du gärna Men typiskt att de inte går att inboxa. Kanske är tillfälligt. Vill du försöka igen om ett tag tro?
    Testade igen, gick bara skriva i gästboken :/ men mitt konto har vart så från början att det står systemfel så fort jag gör något med någons eller min profil tyvärr :/
  • dåligfantasi
    Pluttan skrev 2014-01-10 20:16:33 följande:

Har just skickat pm i din inbox. Kan du läsa den? Om du kan och har lust skriv gärna ditt namn i min gästbok. Jag har den dold för utomstående så bara jag kan se den. Om du kan läsa den pmar jag dig mitt namn sedan kan du skicka en vänförfrågan.
    Jag fick det :) får hoppas du får mitt nu bara :)
  • dåligfantasi

Jag märkte idag att jag hade blivit helt rödflammig på magen. Kliar inte direkt. Men ser ut som jag har solat och bränt mig. Någon som vet vad det kan vara? om det har något med bebis att göra?

• dåligfantasi
    Passion skrev 2014-01-17 20:37:26 följande:
    Ja det låter som att det är värmeutslag eftersom det inte klias smile1.gif
    Okej :) då är det nog ingen fara då :) tack!
  • dåligfantasi

Vi ska på rul den 10 december :) då är jag i vecka 18+6. Jag kan inte hålla mig så kommer kolla könet :)

• dåligfantasi
    AAS10 skrev 2014-01-23 22:08:22 följande:

Väntar du en elefant eller nått? Med tanke på hur långe du tänkt o vara gravid?;)
    Haha sorry! Såg att det vart lite fel. "Gravidhjärna" på högvarv! Menade givetvis 10 februari haha
  • dåligfantasi
    AAS10 skrev 2014-01-24 21:26:59 följande:
    hahha, förstod det men var kul och jävlas ;)
    Fullt förstående ;)
  • dåligfantasi

Jag ska också på rul idag kl 14.15. Är så nervös! Första barnet för mig. Har inte känner några tydliga rörelser just för jag vet att moderkakan ligger i framvägg! Så känns skönt att få det gjort och se så allt ser bra ut. :))

• dåligfantasi

Nu är vi hemma igen från Rul!

Men va lite orolig då hon inte hittade magsäcken först och fick hämta en läkare, som trodde hon såg sen men att bebben inte svalt något fostervatten. Sen blev mina mått beräknade till:

Huvud: 18+6

Mage: 17+6

Lårben: 18+6

Och det oroar mig faktiskt.

Någon som vart med om att det skiljer så mycket?

Annars såg det bra ut och hon trodde det var en tjej ??

Svar på tråden Julibebis 2014