Julibebis 2014
Hej får jag hoppa in? :) går in i v 6 idag! :))
Hej får jag hoppa in? :) går in i v 6 idag! :))
Cecam, va kul! :) jag mår bra, har dock jordens aptit, ont i tuttarna o trött om dagarna, kvällarna. Men har börjat vakna typ 2 timmar varje natt jätte pigg! Haha. Sen somnar jag om. Är så otålig, vill ha mage o börja shoppa! :p är min andra graviditet, har en tjej på 5 år, sambon har också en tjej på 6 från tidigare så här är vårat gemensamma. :)
Glömde tillägga molvärk i magen o lite spänd under naveln. Känner inget i svanken dock :)
Cecam ja verkligen kul att vi är lika gågna ungefär! :D va spännande för dej då är det första för dig då?:) funderar på att göra privat vul för jag är så otålig haha. Ni som är i andra graviditet känner ni av tidigare än första grav? Kan inte minnas jag kände mig så "gravid" första gången haha.
Cecam jag har bf 14 juli! Haha :D ja känner mig mer fläskig än svullen om magen haha! Vägde mig iaf i förrgår stod på 56 så väger mig om nån vecka igen och ser om det blivit någon förändring :p
Hahaha va roligt cecam! Jag räknade från mensen först jag med men ändrade sen från ÄL ist för den är pålitligare än min mens haha. Värsta kul att det är så lika ju! :D
Jag mår bara illa när jag är hungrig vilket är typ varannan timme! Haha men är dagmatte åt ett gäng ludenben så får iaf motion med mitt mat frossande haha
Hm. Kan någon hjälpa mig lite här. Jag räknade att jag var typ v6 nu. Men så ringde Bm om tid för inskrivning. Så enligt henne räkna man från sista mensen men jag har ju räknat på den mensen som inte kom! Så enligt henne va ja typ 10 veckor?! Plussade förra veckan med cb, stod gravid 1-2v. Vad stämmer?? Haha
Runt 13 sep tror jag det var. Hon sa att man räknar från sista mensen men jag trodde man räknade från sista icke mensen liksom haha!
Tycker också det hela är så himla skumt! Haha