• Surrih

Julibebis 2014

Kram till er som blöder. Känns som när man ringer till vården så tar dom så lätt på blödningar? Många ggr är det ju inget farligt men endå. Man blir ju så orolig liksom. Föressten så läste jag om the bakning soda test. Vad tror ni om det. Jag provade nyss i ren nyfikenhet men de hände ingenting haha

• Surrih

Sofie, ja vet inte om jag gjorde rätt riktigt heller haha. Hoppas ju lite på en pojke. Men det som sker, det sker ^^

• Surrih

Jaha, vaknade vid halv sju, av att fingrar och händerna domnade bort! :0 så nu en stund efter så är mina fingrar som små prinskorvar!! :(( ömt är det också, varför blir det så??

• Surrih

Tack ni som svarat ang mina fingrar! :) å ska ju inte på inskrivning för än den 17 dec! Hon hade jätte fullt tills dess. Kan jag fixa egna skenor? Typ på Apoteket?

• Surrih

Hej igen "vinkar med sina korv fingrar" är alldeles öm i handleden och fingrarna och dom är ff svullna. Finns det något sätt att mindska svullnaden och ömheten? Är jobbigt att böja dom och det är såklart mest på högerhanden.(högerhänt) Ska jag Linda händerna ikväll när jag går och lägger mig? Är ju typ 4e gången nu som dom
    Domnade bort imorse och under natten. Tycker de är jätte jobbigt! :( *gnällig*

• Surrih

Får man göra tidigt vul överallt?! Förutom här i Etuna verkar de som. Är ju evigheter kvar till vanligt UL :( stod med mina ömma korv fingrar och drömde mig bort bland nappar å blöjor igår på Ica haha

• Surrih

Har någon här upplevt mer illamående ju längre ni gått? Är i v 12 nu och mår illa i princip hela tiden :( förut var det bara när jag var hungrig..

• Surrih

Nimah, bm trodde jag ligger där, sj är jag inte hundra, haha. Räknade ju fel först från mensen som inte kom. :p

Svar på tråden Julibebis 2014