Inlägg från: Hilmas Mamma |Visa alla inlägg
  • Hilmas Mamma

Julibebis 2014

Malinh skrev 2013-12-16 14:29:01 följande:
    Härligt :) :)

Jaaaa!!! Nu känns allt tippen bra igen!!! 😊
  • Hilmas Mamma
    Fiamedbarn skrev 2013-12-16 18:59:31 följande:
    Jag kan bli så jäklar vrålhungrig! Och sen äckelmätt på ett kick. Det är jobbigt...
    Luck is what happens when preparation meets opportunity

Samma här!!! Magen värker o vrålar av hunger, sen tar man några tuggor o är tvärmätt!! O så går det bara ett par timmar så är jag lika vrålhungrig igen.... O där i mellan SUPER TRÖTT!!! Hoppa Salla symptom lugnar ner sig snar!! Går in i vecka 12(11+0) imorgon.... Så jag hoppas det värsta är över nu!!!
  • Hilmas Mamma
    Pluttan skrev 2013-12-17 11:22:04 följande:
    Kommer säkert att gå jättebra. Ska du göra vul /UL med eller?
    ~pojke 2000 flicka 2012~♡

Jag hoppas det!! Nej, i nget vul... Ska ju göra ul på måndag!! Blir lite tätt i mellan!! 😋
  • Hilmas Mamma

Inskrivningen hos bm gick KANON BRA!! fick tom höra ett litet hjärta ticka på fort, fort!! ❤️ Är såååå lättad o glad nu!!! Enligt min bm är det VÄLDIGT svårt att höra bebis hjärta så här tidigt (gick ju in i vecka 12(11+0) idag)!!! Hon blev väldigt överraskad när hon hittade härtljud så fort o lätt!!! Nu längtar vi som bara den till på måndag då vi ska göra ul!!! ❤️😊😋

• Hilmas Mamma
    Bibbo skrev 2013-12-18 07:19:16 följande:
    Får man lyssna på bebisens hjärtljud på inskrivningen? :D

Vi fick höra hjärtljuden på inskrivningen igår!! Först kände bm så att hon kände kanten på livmodern o när hon känt den frågade hon om vi skulle försöka att lyssna om vi kunde höra hjärtat, hon sa att det är absolut inte säkert att vi hör nåt eftersom det är så tidigt i graviditeten, men det kan vara värt ett försök!!! Så vi provade!! O jooo då!!! Inga problem alls att hitta det lilla hjärtat som slog så fint!!!!
  • Hilmas Mamma
    Miss C skrev 2013-12-18 13:18:08 följande:
    Hoppar ur tråden, vul idag visade ma. Skulle vart i v 10, men inget hjärta och alldeles för liten... #sorg Lycka till ni andra, håller tummarna att era små fortsätter växa som de ska!

Åååh NEEEJ!!! 😰 Beklagar verkligen!!! STYRKEKRAMAR till dig!! Hoppas du kan få en bra jul iaf!! ❤️❤️❤️
  • Hilmas Mamma
    Frida Andersson skrev 2013-12-18 19:09:36 följande:
    Okej, skönt att f den vården=)

Jag hade förra graviditeten... Ont som attan gjorde det!! O kliade!!! Hua!!! Men de var ganska små o min bm sa bara att om det gick skulle jag försiktigt peta in dom o låta dom vara så brukar som försvinna av sig självt... O det gjorde dom efter ett par veckor!! 😊
Svar på tråden Julibebis 2014