Inlägg från: Hilmas Mamma |Visa alla inlägg
  • Hilmas Mamma

Julibebis 2014

Bibbo skrev 2013-12-18 19:12:00 följande:
    Jag måste ställa en fråga, en ganska udda fråga & lite pinsam.. Jag tror jag fått hemorojjder.. Läst att man lättare kan få det under graviditeten då blodkärlen är svagare.. Någon mer som har, någon som haft som det gått bort på? Någon som har några tips på att underlätta och/eller få bort dom. Dom är inte stora & gör inte ont, mest obehagligt & jag blir rädd & ledsen =/

Vad knasigt det blev... Jag skulle ju inte svara Frida, utan Bibbo i förra inlägget.... Hur gick det till?? Jaja... Hoppas det bli rätt nu!!
  • Hilmas Mamma
    Bibbo skrev 2013-12-18 19:47:27 följande:
    Peta in dom? Men mina är strax vid sidan av.. Ska till bm på fredag ska ta upp det då. Förra året sprack min magsäck & jag var nära att stryka med så allt sånt här som jag inte är van vid gör mig jätteorolig & rädd.. Men då är jag inte ensam & hoppas dom försvinner :)

Usch så otäckt med magsäcken!! 😱 Nej det är klart, sitter dom bredvid så går det ju inte att peta in dom... Mina satt precis i innanför öppningen (ursäkta snusket) o ploppade ut allt emellanåt.... Hoppas du får hjälp! Tror det ska finnas nån salva på Apoteket att smörja på!! Lycka till!!
  • Hilmas Mamma
    Enenina skrev 2013-12-18 22:40:11 följande:
    Någon mer som känner sig hungrig på kvällarna/nätterna? Jag hinner bara lägga mej så blir jag jättehungrig. Och då äter jag en macka och dricker ett glas mjölk. För jag vet att jag inte kan sova hungrig.plus att jag är jättedålig på att få i mej frukost.

Precis samma här!! Det spelar ingen roll om vi ätit sent eller om jag tagit nån macka eller så på kvällen... Jag blir hungrig när jag borstar tänderna!!! Samma sak varje kväll!!! Men jag kan somna... 😋
  • Hilmas Mamma
    Sweet life skrev 2013-12-21 17:35:43 följande:
    Jag "torrkräks" konstant.. Hulkar dagarna i enda, vecka 12 (11+1)... Var inte alls likadant med sonen. Visst mådde jag illa, men inte såhär..

Så är det för mig oxå.... Blääää!!! Dessutom har jag åkt på världens hosta på det oxå.... Ingen bra kombo......
  • Hilmas Mamma
    Veronica1 skrev 2013-12-22 01:00:25 följande:
    Fy fan va livet känns orättvist nu! Fick en liten brun flytning idag & lite ont i magen, vecka 12+1. Fick komma på gynakuten & fostret lever inte! Har gråtit i 6 timmar känns som att vi aldrig kommer bli glad igen. Ska tillbaka imorgon kl 11 för att få tabletter eftersom inte kroppen vill stöta bort det själv. 10:e IVF försöket & vi trodde att nu blir det som vi så länge väntat på men tänk va fort lycka kan ändras till djupaste sorg! Lycka till tjejer!

Beklagar sååå otroligt mycket!!!! STYRKEKRAMAR!!!! ❤️
  • Hilmas Mamma

Ultraljud imorgon 11.20!!! Är både förväntansfull o spänd!! Men oxå ganska nervös!! Tänk om det inte är som det ska!!??

• Hilmas Mamma

En livlig liten kärleksbacill som sög på tummen fick vi se idag på ul!! ?????? Bf blev flyttat från 7/7 till 3/7!! ???? Nu känner jag mig lite lugnare o lite mer gravid!! ????

• Hilmas Mamma

Tack allihop!! Ja det är o känns helt underbart nu!!! Nästa gång vi får se bebis är i början på februari då det är RUL!!! Längtar redan!! 😋 Men nu tar vi o firar jul!! GOD JUL ALLIHOP!! 🎄🎅🎁

• Hilmas Mamma
    Frida Andersson skrev 2013-12-23 22:26:53 följande:
    Tar några dagars paus härifrån då jag just nu är väldigt orolig. God jul på er

Aj då... Vad nu??? GOD JUL!! 🎅🎄🎁
Svar på tråden Julibebis 2014