Julibebis 2014
Hilmas mamma, haha tycker precis likadant och håller med om pojknamnen, supersvårt!!!
Hilmas mamma, haha tycker precis likadant och håller med om pojknamnen, supersvårt!!!
Jag mår ju numera jättebra, men efter att ha varit hungrig å ätit lunch tog det 5 min sen spydde jag upp allt igen... Vad händer? Har inte spytt innan, ska det börja nu i v 13??
AAS10, Lilly är ett av våra tjejnamn med! Jättesött :)
Jag blir med irreterad på allt och alla... Tycker att ingen har nåt vettigt att säga, stör mej på ALLT folk säger och gör, stackars sambon får ta den mesta skiten, kvittar vad han gör. Jag hatar det själv och försöker verkligen att gå undan när det känns som värst!
Min son heter Alexander :)
Ja, det blir mycket Alex ;)
Jag har börjat kräkas nu, men mår konstigt nog mindre illa
Jag vill amma bägge, men förstår att man nog måste komplettera med ersättning, så länge jag kan amma en del är jag nöjd :)
Sweet life, DET hade ju varit coolt! :)
Jag kräks snart av nervositet!!!! Kl 13 idag ska vi på ul, har inte sett dom små sen v 7 och jag är LIVRÄDD att nåt har hänt med den ena.... Å så har jag ju inte mått illa sen nyår, ser faktiskt inte fram emot detta tycker det är skitjobbigt!
Håll tummar och tår!
Åh det gick så bra!!! Helt obeskrivligt att se dom sparka och rumla runt! Vi fick dock inte reda på om det var enäggs eller tvåäggs, skiljevägg men delar moderkaka ( kan ju ha växt ihop) de får se på rul, då skulle dom "bestämma" sej. Blev flyttad bak 3 dagar, så jag är nu i v 13+0, går in i v 14, hej vad det går!!
Smala nackspalter med :)
Beklagar verkligen dimisi.... Allas mardröm, kram...
Jag har också 3 vaginala förlossningar och vill verkligen föda tvillingarna så med... Fast nu e risken för ks större med tvillingar, det skrämmer mej! Och förlossningen gick så fort med den siste att jag nu är rädd att inte hinna in i tid... Tar 40 min till förlossningen...