• mamiama

Julibebis 2014

Jag har byxorna långt nere under bulan nu. Men har redan köpt mammabyxor för har hört att magen helt plötsligt kan explodera med tvillingar, gäller att ligga steget före. V 8 denna veckan ;)

• mamiama

L1n, jag e exakt likadan!!! Tänker hela tiden på vad jag ska äta nästa gång, messar mannen, frågar folk vad de ska ha till middag osv.

• mamiama

Jag ser ut som du mini2, är i v 7+5 å väntar tvillingar. Alla har förstått redan att jag är gravid då jag e helt platt i vanliga fall :)

• mamiama

Bor på Österlen å mitt storarumsfönster blåste sönder igår kväll! Helt galet...

• mamiama

Idag har vi berättat för de närmsta, haha! Så roligt att höra reaktionerna bär de får veta att det är två, killarnas första mening är: "då måste ni köpa en större bil" å tjejerna frågar hur jag mår ;) typiskt?

• mamiama

Har oxå gått upp 3 kilo snart, måste äta vitt bröd typ varje timme för att hålla illamåendet i schack!

• mamiama

Jag fick hem mina beställda förlängningar till byxor idag, ni vet sånna där tyglappar med resårfäste... Det var ju smart tänkt av mej, men eftersom jag väldigt snart ändå är för tjock för övrigt för mina byxor kunde jag ju lika gärna köpt nya gravidbrallor ;)

Svar på tråden Julibebis 2014