zannha skrev 2014-01-06 13:15:18 följande:
Gud vad ni hinner med att skriva en massa!! Tänkte slänga mig in lite och ta upp lite av allt jag läst :P
Vi var o tittade på bebis och då var vi inte så långt som vi trott är nu i v 12+0 och bf flyttades från 14 till 26 Juli. Allt såg bra ut och det är ju huvudsaken :) Vagnar ja.. vi har nog kvar våran gamla och vad det är för märke vet jag inte.. jag är kanske inte så intresserad så länge den fyller sin funktion :) Vi fick den av mina föräldrar när sonen kom :)
Namn, jag där är vi inte överrens alls.. Jag gillar Trolle eller Robban som killnamn och Trizla, Lucill eller Sonja som flickalternativ. Min man kan tänka sig Lucilla och Sonja.. de andra namnen går helt bort.
Illamående, ja fy.. jag spyr halsmandlarna ur mig och måste småäta hele dagarna. Klarar inte av vilken mat som helst utan ris och fisk typ.. Har även problem med nr 2.. inte så charmig.. har sett att många har hård mage.. min är direkta motsattsen.. inte kul det heller... Lagt på mig 2,5 kg.. men ser mest pluffsig ut med stora ömma bröst.. att de är lite stora och fylliga känns lite som en bonus efter att jag ammat två st innan ;)
Sen lukter.. jag känner lukter överallt.. minsta lilla partikel.. blä.. min man säger att polisen skulle kunna hyra in mig som blodhund :P Jahaa, nu kommer jag inte på något mer som jag läst om.. Hoppas ni har det bra där ute :)
Jag har oxå blivit flyttad. Från den 19 till den 26 så inte lika långt som för dig. När jag väntade sonen blev jag flyttad från den 4 till den 15 och det skedde vid RUL så det tyckte jag var rätt jobbigt men som du säger huvudsaken är att allt ser bra ut.
Den här gången tyckte jag inte att det var lika jobbigt att bli flyttad i och med att det nya datumet stämmer bättre överens med när jag hade ÄL. När BM beräknar BF utgår de ju från senaste mensens första dag och att man har en cykel på 28 dagar. Min är 31 dagar och jag fick ÄL 2-3 dagar senare den här gången.