• mamiama

Julibebis 2014

gubbenhilfe skrev 2014-04-17 09:20:34 följande:

Idag anländer det sista till lilla Ebbe. Nu har jag allt jag behöver här hemma. Undrar vad jag ska hitta på de resterande tre månaderna...?

Vi har oxå fixat ALLT redan, känns skönt! Har bara två st andningslarm kvar.... De är ju så dyyyra bara!!
  • mamiama
    gubbenhilfe skrev 2014-04-17 17:29:07 följande:
    Vi har inget andningslarm, har inte ens tänk på att man skulle ha det. smile1.gif Hade inte det till sonen och hoppat nog det denna gång med.
    Jag har inte heller haft det innan, men eftersom det nu är två st därinne och risken att de kommer tidigare är stor känner jag mej nog tryggare med larm när vi väl kommer hem :)
  • mamiama

Gnäll-time...

Jag är snart så stor som i slutet med min sista enling. Jag vill inte mer.!

Känns som lungorna ska komma upp i halsen när jag sitter/ ligger, tror jag ska svimma när jag går en liten runda, blir andfådd av att stå upp å prata, spyr när jag ska klippa tånaglarna, hela magen känns som ett ömt blåmärke och det sparkar ÖVERALLT!! Jag är stor som ett luftskepp å har ökat 18 kg i vikt, inte ens mammatröjorna täcket magen längre....

ÖSCH!!!!

• mamiama

Vad snälla ni är! <3

Ja, jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag e rädd för den närmsta tiden... Känner mej hemsk som nästan önskar ut barnen tidigare, dom kan väl ändå aldrig låta en gå full tid!?

• mamiama
    Linda 147 skrev 2014-04-19 14:36:58 följande:

Hej! Någon här som färgar håret? Har inte gjort det än under graviditeten men nu är jag bra sugen.. De små grå stråna är inte så snygga precis..

Jag tonar mitt hos frisör, ska vara ok :)
  • mamiama
    Alltochinget skrev 2014-04-20 07:27:27 följande:

Någon mer som känner ett tryck i slidan när ni ställer er upp?! Känns väldigt obehagligt och som om blygdläpparna sprängs :P det är värre om jag suttit ner länge.

Jag gör, känns som allt ska komma ut när man går på toa oxå... Sen tycker jag allting har svullnat där nere oxå, ser för jevvligt ut...
  • mamiama

Sist vi hade vuxenmys här hemma fick jag ljusbruna flytningar i 2 dygn efteråt, det var en vecka sen. Verkar inte bli mer sex här hemma trots att jag förklarar att det inte är nåt farligt... Vad göra? Jag behöver det ju :/

• mamiama
    Frida Andersson skrev 2014-04-21 15:33:13 följande:

Får väl säga att jag är i samma sitts som du.... blir inge ligga här inte. Jag som är mer sugen nu än någonsin. För övrigt är vi väldigt intima, kramas pussas håller handen jämt men just sexet värkar uteblivit. Han värkar rädd att "skada" mig men försökt förklara att det är ingen fara. Försöker ta upp det lite då och då och han säger att vi måste bli bättre på det men..... nej....
    Min sambo har sagt att det känns konstigt att hans barn ligger därinne, och att det. Inte är lika skönt längre för att vi blir så begränsade... Och så nu detta som en klick grädde på moset!

Jag känner mej faktiskt sårad och ledsen över det hela men tänker samtidigt inte pressa honom heller. Varför ska det vara så jäkla svårt för?
  • mamiama
    Frida Andersson skrev 2014-04-21 15:48:57 följande:

Känner precus som du och då blir ju inte jag heller direkt den som börjar då jag inte helt vet om han "vill"
    Nä, man gör ju inte det!! Moment 22! :/
  • mamiama
    Asjak skrev 2014-04-21 22:02:34 följande:

Oj vad tråkigt för er, vi har massa sex så fort vi orkar (jobbar heltid och pendlar båda två) testa liggande från sidan och bakifrån då är ju inte magen ivägen.

Vi kör alla olika ännu :)

Jo alltså, det är ju inte ställningarna vi har problem med utan hans inställning till sex nu.

Visst kan jag fixa en del för mej själv oxå, men det är ju så mycket mer än bara sex, närhet, bekräftelse, trygghet... För mej är sex mycket viktigt i en fungerande relation. Tror det är därför det känns så jobbigt utan....
Svar på tråden Julibebis 2014