Inlägg från: Patricia4 |Visa alla inlägg
  • Patricia4

Julibebis 2014

Hilmas Mamma skrev 2013-11-06 21:07:55 följande:

Hmm... Känner mig liiiite orolig.... Känner lite molvärk i nedre delen av magen sen i förmiddags.... Vet att jag kände det förra graviditeten oxå iofs o då gick det ju bra... Men orolig är jag ändå... Annars har jag en massa graviditets symptom.... Super ömma vårtgårdar, illamående, halsbränna, super trött dygnet runt.... O så magen då.... Den HAR blivit större!!! Tror inte att nån utomstående ser det än men jag o sambon ser det! Magen ser ut som i vecka 10 förra gången... O nu är jag bara i vecka 6 (5+2)... Kommer inte i mina nyinköpta jeans tex!!! Hoppas ni andra har det bra med era skatter i magen!!! ????

Jag är oxå orolig hela tiden. Blir så trött på mig själv! Så fort jag inte känner av ngn symtom så tänker jag " oh no mf "

. Kan ngn väcka mig när jag är i v. 20 och bebisen sparkar ?? :)
  • Patricia4
    Linduccia skrev 2013-11-06 21:25:22 följande:

Jag plussade i lördags! Kunde knappt tro det, på första försöket!

Jag har en flicka sedan innan född i maj-10. Hon har längtat efter syskon länge, så hon blir nog glad när vi berättar, vilket lär dröja.

Jag har rätt så mkt molvärk, svullen mage, ömma tuttar,trött och är HUNGRIG!

Kan äta, äta och äta måste tänka mig för..

Får jag vara med i Er grupp?

Grattis :) självklart ! Alla får vara med ! Vi har en tillhörande Bf tråd oxå:)
  • Patricia4
    Phlippan87 skrev 2013-11-07 05:50:29 följande:

2,5 h till första rul nu...

Lagom kul att vara sänkt av trötthet vid lunch varje dag men vakna vid 5 och inte kunna somna om varje natt

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Jag vet , vaknar 5 varje morgon... Hur ska man orka??!! Lycka till idag , hoppas de ser nåt :) uppdatera oss sen:)
  • Patricia4
    Bebisfabriken skrev 2013-11-06 22:28:54 följande:

Jag hade en minimal blödning igår kväll och en lite större på morgonen. Blev super nojjig och ledsen.
    Vi åkte till gynakuten och förväntade oss att bli hemskickade utan undersökning. Men vi fick ett fantastiskt mottagande.
    Dom kunde se en liten blödning från livmodertappen, men fosterhinnan var rund och fin. Vid missfall börjar den säcka ihop. På vul kunde dom inte se något eftersom det var för tidigt. Så vi fick en bokad tid om två veckor.

Vad skönt med ett bra omhändertagande , har jag aldrig upplevt när jag fått missfall. Noijigt som fasiken med blödningar, men verkar ju vara rätt vanligt. Skönt att det såg bra ut :)
  • Patricia4
    Happy14 skrev 2013-11-07 12:17:47 följande:

Frågar igen när ni tänkt berätta för eventuella syskon..?

Våra tonåringar vet, men de vet också om att det är vanligt med missfall. Vår sexåring tjatar om bebis då han har en ny kusin och jag tror han anar att det är på gång, Men jag vill inte prata om det för mycket för han förstår inte hur lång tid det tar... Skulle vara olidligt om han frågade varje dag " när kommer bebisen " och om nåt gick fel. Nä han får vänta tills efter rul, helst när man har en bild att visa...:)
  • Patricia4
    huldaskarin skrev 2013-11-08 15:03:41 följande:

Ledsen Patricia4 men jag är 46 och min sambo är 38  smile5.gif

It wasn't me!
    Lovely:))
  • Patricia4
    lillagreizn skrev 2013-11-08 14:22:07 följande:

Varit och köpt en body och strumpor idag som ska ner i sambons farsdagspresent tillsammans med ett gravtest,.. Känns overkligt och väldigt tidigt att våga köpa nått, men händer nått kan jag ändå inte göra nått åt det iaf.

Längtar verkligen till söndag så jag får berätta åt sambon!!! Har världens dåligaste humör just nu och han fattar ingenting stackarn :/ Han kommer nog bli galet överraskad och glad då vi ändå försökt i över ett år och förra försöket inte gick hela vägen. 

Vilken rolig grej! Uppdatera oss sen med detaljerna :)) lycka till :)
  • Patricia4

Hej

Angående barnvagn så funderar vi ( läs jag ;) på kronan duo , och sen har jag spanat in emmaljungas Viking men är osäker på däcken där... Blir att testköra en del. Köpte emmaljunga citycross sist och liggvagnen var underbar, men när man skulle försöka gå ner i vikt upptäckte jag att vagnen var alldeles för tung för långpromenader, så köpte en joggingvagn istället. Vi använde inte sittdelen alls... Så mitt krav är en superlätt och inte för bred vagn ..,

• Patricia4
    lillagreizn skrev 2013-11-10 12:02:59 följande:

Nu vet sambon, han blev glatt överraskad men blev typ stum Glad Han bara satt där och kollade på testet, frågade inte när bebisen var beräknad eller nått utan bara log. 

Han hade dock skämtat med sin jobbarkompis igår om att jag varit så sur hela månaden så att jag säkert kommer och berättar att han ska bli pappa på farsdag, men han trodde dock inte det skulle hända Skrattande

Åh vad kul! Står det 3 + på Stickan? Har du lyckats vara tyst om det så länge??Vilken underbar body! Vill ha likadan! Var har du köpt den??
Svar på tråden Julibebis 2014