Julibebis 2014
Eh, jag gömmer mig inne på mitt kontor, och försöker ha mycket att bära på när jag måste våga mig ut....
Eh, jag gömmer mig inne på mitt kontor, och försöker ha mycket att bära på när jag måste våga mig ut....
Gubbenhilfe tack, det känns förjävligt. Har fortfarande symptom. Varje gång brösten för ont känns det som ett hån och jag bryter ihop totalt. Känns jobbigt att vänta på att själva missfallet ska börja. Ska på återbesök nästa vecka. Är den inte ute då får jag göra typ abort.
6+2 :)
Hej tjejer
Är på 6+3 och fick en ljusrosa flytning imorse. Lite molvärk och sen ingenting mer. Är sjukt orolig!! Vill bara grina :(
OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!
Min kära fru har nu sovit sedan 17-tiden... mycket trevliga kvällar vi har. Själv har jag PMDD (värsta pms-sorten) och mår som ett as dryga två veckor i månaden, vill ungefär dö och har humörsvängningar, gråtattacker ocv vansinnig trötthet. Inte så kul att vara vår tvååring just nu... Första gången det känns halvkul att vara två kvinnor som väntar barn faktiskt. När jag var gravid hade jag iaf en stabil fru vid min sida, jag kan tyvärr inte överta den rollen nu som icke-gravid...
Höll på att säga "tips någon?" men ni är ju preggo alla här inne och i samma sits som min fru.
Syltlök funkar visst mot illamåendet. Tyvärr har jag bara 20 st kvar i burken.
Känner än så länge inte av någon foglossning, började känna av det runt v 12 med dottern. Däremot känner jag redan av mitt karpaltunnelsyndrom :( Vaknade igår natt av att hela armen värkte sjukt mycket, och händerna domnar väldigt lätt även under dagen. Måste leta fram mina skenor jag hade förra grav. Blev sjukskriven i v 35 förra gången, känns som det blir tidigare den här gången...
Kommit en blödning idag på 8+0.. Vul onsdag nästa vecka.. Känner mig så tom :(
Tack snälla tjejer för er pepp! Behövs!
Så snällt att inge lite hopp med era berättelser, tyvärr har jag riktiga värkar nu och ganska mycket blod. Få se om vi orkar försöka fler gånger. Den här oron har nästan knäckt mig...men har tre friska barn och får glädjas över dem .
Kram till er som också blöder! Och tack ni andra för pepp!