Julibebis 2014
Då hoppas vi igelkotten är punktlig
Usch för blödningar hörni! Håller tummarna för att det är ofarligt!!
Svullna bröst och växande mage - kan man känna sig typ lugn då eller? Min fru har verkligen haft tur som sluppit illamåendet men samtidigt känns det så konstigt, man ska ju liksom må illa... v 9+5 idag och hon har gravidbyxor
Är det fler som fortfarande har molvärk i v 9-10? Jag minns inte hur länge jag hade det... är det normalt eller? Hon har ganska mycket.
Hörnii, är det fler i v 10-11 som har molvärk varje dag? Hur länge pågår den egentligen? Jag minns inte när det upphörde förra gå... oron som spökar.
På torsdag ska vi skriva in oss på MVC! V 10+2 då enligt vul. Tror ni det finns chans att höra hjärtat med sån där maskin då..?
Nu är vi inskrivna på MVC! Ska få göra ett andra UL precis innan jul (v 13) för att se att hjärtat fortf pickar och att den fått armar och ben (förhoppningsvis...) och så bokades RUL i början av februari Mycket bra MVC som inte knusslar med kontrollerna tycker jag.
Min fru har för övrigt fortf molvärk typ hela tiden, v 11 nu. Jag minns verkligen inte att jag hade det så länge när jag var gravid...
Länge sen jag var här nu. Fler som ska snittas här? Vår rackarbebis vägrar lämna sätesläge, läkaren försökte tre ggr idag (36+1) men förgäves. Fick inbokat snitt på BF som först, känns inte det lite sent?