• Surrih

Julibebis 2014

Beklagar bebisfabriken! Styrkekram!

• Surrih

Lillagreizn de låter ju jätte jobbigt kan du inte sjukskriva dig? Eller gå ner i tid? Vilken vecka är du i? :) till er andra som har det jobbigt nu stor kram! Jag mår rätt bra än så länge med är ff undrande vilken vecka jag eg är i! Haha.

• Surrih

Ni läste jag att med clearblue testen så menas "gravid 1-2 veckor" typ eg 4-5 veckor? någon som vet om det stämmer? :) för då behöver jag nog inte vara så fundersam över mina veckor ^^

• Surrih

okej tack Huldaskarin! :) va mog för jag räknade fel från början jag vart så paff över att jag var längre gången! Ska sluta fundera över det där nu! Haha :P

• Surrih

ska försöka Huldaskarin! :) är lite orolig för mf, den här bebisen är så efterlängtad så man går och oroar sig lite samtidigt som man vill ropa ut över hela världen att man är gravid haha :D 

• Surrih

8+5 :). Grattis Fia! :) huldaskarin ska nog också ta ett till test på fredag. Skulle spara mitt cb test men texten har försvunnit på det. :o trodde man kunde spara dom haha. Tråkigt med ma för dej hoppas det går bra nu! Håller med om att det alltid är köttet att peppa andra än sj själv :p

• Surrih

Har tillkommit mer illamående på symtom fronten nu. Håller de dock rätt bra i schack om jag äter regelbundet. Trött som sjutton på kvällarna men försöker hålla mig vaken till 22 iaf annars så vaknar jag jätte pigg på natten haha. Brukar vakna av mig själv strax efter fem rätt utvilad faktiskt :o hade gått upp ett kg också såg jag. Men eftersom jag typ bor i kylskåpet så är det väl inte så märkligt antar jag haha.

• Surrih

Haha cecam det är ju fantastiskt! :,DJag hade ungefär som nu, lite illamående, ömma bröst, men mer mensvärks aktigt. Nu är det mer spänt liksom. :)

• Surrih

Pluttan jag fick också vänta 17 december :( och de var tydligen "första bästa tiden" :0

Svar på tråden Julibebis 2014