• Surrih

Julibebis 2014

Det känns som mina gravsymptom har exploderat haha, igår mådde jag så illa att jag tackade nej till Max mat! Då äre faaan illa haha, så sambon fick snällt handla postafen och de hjälpte :) så fick i mig pizza ist senare på kvällen, maha. Tröttheten har också blivit värre. Somnar tidigt som en gammal tant känns det som. :p

• Surrih

Jag är också nojjig för tvillingar haha. Mest att man ska ha orken med två små och en stor, plus en varrannan vecka! Nu har inte jag tvillingar i släkten men sambon kläckte ut sig häromdan att han hade det haha. Jätte grattis iaf till er som väntar! :))

• Surrih

Kul med en grupp! :) skulle vilja gå med men är inte helt säker på bf ännu haha. Så väntar lite. Mina handleder och fingrar värker så jag blir galen :( ska prova med såndär stöd skena idag och se om de hjälper..

• Surrih

Mina symptom iaf molvärken i magen är helt borta :o mår lite illa, är trött och sjuk värk i handleder och fingrar. Hade hellre värken i magen..

• Surrih

Haha oj oj ni skulle sett damen i Etown med hormonerna igår! Alltså moi! Började med att jag spydde typ halva dagen. Så fick ja reda på att en hund jag haft hemma fått skabb. Så sanerade lgh eftersom de ibland är andra hundar och vi har katter här. Grät lite över det. Så skulle jag gå till syster och lämna en nyckel. Tappar nyckel jäveln någonstans och hittar den inte!! Gråter halva kvällen för jag är övertygad om det kommer kosta flera tusen att byta lås och jag inte kommer kunna köpa dom julklappar jag planerat. Så börjar min hat granne spela skit hög musik, ringer störningsjouren, som skickar en bil direkt men som aldrig kommer så grannen kan glatt spela vidare till halv 12. Grät lite då med. Såhär i efterhand känns de såå löjligt men igår var jag så sjukt ledsen hahaha! Skriver från telen så kanske är svårt att läsa..

• Surrih

Mamiama, haha idag skrattar jag med. Men igår gick nog världen under en bit hahaha

• Surrih

L1n samma här, ändrar mig flera ggr om dagen jag med haha. Sambon brukar fråga om jag verkligen är säker när jag meddelar första gången vad jag är sugen på haha

• Surrih

Idag har jag sovit typ
    Hela dagen förutom några hundpromenader. Är helt sinnesjukt vill bara sova och sova lite till. Går in i v13 nu..

• Surrih

Har ni slutat med kaffe? Jag drack lite i början, men nu senaste tiden har jag inget sug alls. Tänkte de kunde va gott men de liksom tar stopp haha.

• Surrih

Malinh, jag kände ingenting med första, nu så har jag sååån trötthet, illamående, värk i fingrar och handleder och molvärk i magen. Hela kroppen typ skriker graviditet haha.

Svar på tråden Julibebis 2014