Inlägg från: Blivandetrebarnsmor |Visa alla inlägg
  • Blivandetrebarnsmor

Nya i tråden, välkomna! Här är en till som är ständigt trött (går in i v 15 på onsdag), men slängde det bara är trötthet så är jag nöjd. Har mått betydligt sämre under mina två förra graviditeter, detta är ingenting:). Tänkte att nu har vi hängt här ett tag och har lite koll på varandra men jag är lite nyfiken var alla bor? Jag bor i Vellinge , 1,5 mil söder om Malmö.

• Blivandetrebarnsmor

Är det bara jag som är obeskrivligt trött? Igår när jag kom hem från jobb på eftermiddagen la jag mig och somnade direkt, händer aldrig. Gick upp och åt och somnade tidigt för natten igen. Nu ska jag snart börja jobba och kan inte begripa hur jag ska kunna hålla ögonen öppna tills ikväll. Har massor att göra på jobb också , så det blir en tuff dag. Nåväl, jag c- vitaminbombar mig ;)

• Blivandetrebarnsmor

Jag kan heller inte se att det är olovligt. Jag arbetar i en butik där vi säljer tex oblatbilder till bakverk med både Musse pigg och nalle puh. Många gör bakverk och säljer. Samma sak med påstrykbara bilder för textil. Så länge det är i mindre summa ( kommer inte ihåg vilken) så behöver man inte ha ett företag med f-skattesedel. Så bildmässigt är det säkert inga problem. Huruvida företaget sköter leveranserna är en helt annan sak enligt mig. Nästena är en både fina och prisvärda om jag får tycka!

• Blivandetrebarnsmor

Rul- diskussionen var betydligt roligare än varumärkesskydd :). Vi ska på rul på alla hjärtans dag dem 14 feb... Vilken vecka jag är i då har jag faktiskt inte koll på. Längtar massor!

• Blivandetrebarnsmor

Vi ska kolla könet på rul. Jag har en av varje sedan innan och min sambo en dotter sedan innan. Min 8- åring vill absolut ha en lillebror, jag tror dock på att det är en tös... Magkänslan säger det!

• Blivandetrebarnsmor

Jag som tycker att det är mer än väl att vara gravid i 40 veckor.... Rul i december låter spännande :), jisses vad gravid du lär vara då. Haha!

Svar på tråden Julibebis 2014