-
Jag hade inte berättat men tanke att det är så tidigt och allt kan ju ske, dessutom har arbetsgivaren ingenting med det att göra i ett sånt här tidigt skede.gubbenhilfe skrev 2013-11-14 10:42:09 följande:Hjälp! Har just blivit kallade på anställningsintervju nästa vecka, snacka om dålig timing. Jag får helt enkelt gå dit höra mitt bästa och vara ärlig, men Gud vad nervös jag är. Känns ju surt om jag inte skulle få jobbet bara för att jag är gravid.
-
Japp då hade man varit på gyn och dom kunde inte upptäcka någon orsak till smärtorna som jag haft i över ett halvår och allt såg bra ut. När dom ändå undersökte mig så kolla dom graviditeten oxå och dom såg då iaf en hinnsäck och en gulesäck så det var juh bara bra.
-
Hur stor blir åldersskillnaden? Min son kommer fylla 3 någon månad efter bf och jag hade bara tänkt mig en ståbräda med sån där stol dom kan sitta på. Och på vintern kommer jag förmodligen använda min brio happy och sedan drar jag 3 åringen på bob. Fast då bor vi oxå granne med dagis, men jag älskar att promenera men tänkte pröva med det, funkar det inte så får jag köpa syskonvagn efteråt.ung92 skrev 2013-11-15 11:28:05 följande:Ömma bröst, molvärk och trötthet. Igår kom illamåendet! Är i vecka 7 nu, och det går lite i vågor. Sådär diffust! Inge kul att sitta på utbildningen och må illa, men vad gör man? Jag hoppas verkligen att man slipper illamåendet sen, är så jobbigt..
Har ändå haft det bra, med tanke på att jag spydde ca 10 gånger per dag med sonen från v 4. Phhew! Någon som börjat fundera på vagn? Bästa syskonvagnen upp i norr?? -
Usch hela familjen skulle ut och handla och ha det allmänt trevligt, men själv sitter man hemma och mår så jävla illa! Tur illamåendet är för en god sak. Någon annan än jag som kämpar för att öka i vikt?? Gick upp 6 kilo med sonen och vägde då som mest 52. Har nu en start vikt på 44 och hoppas iaf få gå upp minst 10 kilo, sedan får kilona gärna stanna kvar.
-
Helt slut efter en heldag på jobbet! Jag har ont i ländryggen och höfterna, dock inte nå jätte kraftiga smärtor men såpass att jag knappt kan ligga på sida och känner mig sjukt stel när jag går! Känns som att det är förtidigt att börja få ont redan, någon i samma sits?? Och någon som har någon erfarenhet av detta och har nå tips???
-
Min två åring är lika dan, han skiner upp som en sol och vill liksom bara gulla när han ser en bebis :)HollyH skrev 2013-11-16 20:52:47 följande:Mina 3 barn är 10, 7 och nästan 2 år. /-åringen är den osm är mest bebiskär. Man ser på hela honom hur han liksom "drunknar" i känslor när han ser en bebis, han vill liksom bara...omfamna och ta upp och krama.
-
Kan det vara foglossning redan??lillagreizn skrev 2013-11-16 22:15:50 följande:Helt slut efter en heldag på jobbet! Jag har ont i ländryggen och höfterna, dock inte nå jätte kraftiga smärtor men såpass att jag knappt kan ligga på sida och känner mig sjukt stel när jag går! Känns som att det är förtidigt att börja få ont redan, någon i samma sits?? Och någon som har någon erfarenhet av detta och har nå tips???
-
Jag hade så fast i slutet av graviditeten när jag väntade sonen, visade sig att med blodtryck var skyhögt och att dom misstänkte havandeskapsförgiftning! Hade jag varit du hade jag oxå in och få det kollat inte bra för dig och inte bra för bebisen heller.dåligfantasi skrev 2013-11-17 09:48:52 följande:Är det någon som har haft svår huvudvärk? Igår började min och symtomen jag fick var dunkande huvudvärk, yr, illamående, min syn blev rubbad (suddig och blinkade) samt helt ostadig på benen. Tänkte att det kunde vaa pga grav. Men inte så extremt på samma gång så Ringde 1177. Hon tyckte jag skulle åka till akuten Eller ringa 112! för det lät allvarligt. Men avvaktade eftersom jag hatar sjukan och la sig lite. Men nu på morgonen hade jag huvudvärk när jag vaknade.. Och vill inte släppa. Nojjar såå eftersom just mamma dog i stroke för 5 veckor sedan :/
Någon som känner igen sig och får det i graviditeten? V 7 (6+4) -
*åkt in ska det givetvis stå.lillagreizn skrev 2013-11-17 14:01:45 följande:Jag hade så fast i slutet av graviditeten när jag väntade sonen, visade sig att med blodtryck var skyhögt och att dom misstänkte havandeskapsförgiftning! Hade jag varit du hade jag oxå in och få det kollat inte bra för dig och inte bra för bebisen heller.
-
Jätte kul med namn, tjejnamnet har jag spikat och killnamnet vet jag vad jag vill ha, bara sambon som ska smälta det lite, innan jag får igenom det :)Surrih skrev 2013-11-17 09:59:53 följande:V 10 nu. Har nu börjat fundera på
Namn? Jag vet ju iof inte vad det är för lite. Kotte där inne ännu men kul att spåra lite. :p