• Cecam

Julibebis 2014

normajeanbaker skrev 2013-12-05 00:45:22 följande:
    Jag känner mig ganska säker nu på att jag inte har något levande foster i mig. Jag har som sagt knappt haft något symptom alls under de här veckorna, så jag tänker att fostret kan ha varit dött ett tag? Någon som har något peppande eller uppmuntrande att dela med sig av?
    Lider med dig, vet hur skräckslagen man blir när man får en blödning. Jag hade en liten ljusrosablödning i v. 7 och har fram till nu i v.9 knappt haft några symptom alls, men i måndags fick vi se hjärtat slå. :)
    Jag håller verkligen tummarna att allt går bra. {#emotions_dlg.flower}
  • Cecam
    cintalove skrev 2013-12-05 13:29:46 följande:
    Ååå så skönt idag var jag på ett tidigt VUL gick in i v.8 (7+0) och fick se ett litet litet hjärta slå *LYCKLIG*
    Nu hoppas vi bara på att lilla myran vill stanna kvar i magen.
    GRATTIS till er båda "Sofe mamma till 2 prinsar" och "cintalove"!! Va härligt!! :)
  • Cecam
    Smalltowngal skrev 2013-12-05 15:16:19 följande:
     Jag har också varit på första VULet idag! :D 7+4 precis som vi räknat själva och fick se ett fint hjärta slå. Sjuk känsla men så underbart!
    Grattis till dig med! Många som varit på vul i dag! Glad
  • Cecam
    Malinh skrev 2013-12-05 22:17:59 följande:
    Mina bröst ömmar inte heller, o har inte gjort alls denna gång :/ bör jag oroa mig?
    Mina bröst småömmar till och från, vissa dagar känns dom knappt och andra dagar är dom lite ömma, så det kan komma och gå. Glad (Var också jätteorolig över detta i början, men efter att ha sett hjärtat slå i måndags så behöver jag inte noja över just detta längre).
  • Cecam
    Surrih skrev 2013-12-06 08:49:56 följande:
    Kaffet går ff bort för mig. Vanilj/caramel te däremot är smaskens! ^^ hur har ni det i stormen? Här i Eskilstuna så är det rätt blåsigt och snöfall. Hundarna tycker det är kul iaf :p
    Här i Stockholm blåser det lite, men inte så farligt. Ingen snö har det kommit heller..
  • Cecam
    Surrih skrev 2013-12-06 10:07:58 följande:
    Kontstigt cecam att de verkar så olika i Sthlm. Syrran bor i Masmo och där snöade de som fan igår tydligen :0 va läskigt Mamiama, hoppas det gick bra för er som bor där endå. :0
    Jo, i går kom det en del snöblandad nederbörd en stund på förmiddagen, (jobbar i närheten där din syrra bor) men det försvann lika fort igen.. I dag är det bara grått och småduggigt här. (Än så länge) Flört 
  • Cecam

Min mage är lite svullen när jag vaknar, men efter att jag ätit så svällen den upp som värsta ballongen, jättejobbigt! Går in i v.10 nu.
    Har inte fått nästäppa ännu (som tur är).
    I helgen kände jag av en hel del hugg i nedre delen av magen som kom och gick, men antar att det är helt normalt eftersom det händer en hel del där nere just nu. :)

• Cecam
    L1n skrev 2013-12-10 10:23:14 följande:
    Inskrivning idag i vecka 9+6. Känner mig nervös av någon konstig anledning. Funderar på det här kring kub testet. Hur tänker ni kring det ? Vi ska nog be om att få göra det. Samtidigt är jag livrädd att få dåliga svar. Att ta ställning till om man ska ta bort ett levande barn om det skulle visa sig vara något fel får mitt hjärta att gå i tusen bitar. Jobbar på ett Gruppboende med flera som har DS och tycker igentligen inte att det är snällt att föda fram ett barn som är sjukt men sen säger juh hjärtat något helt annat. Nu hoppas jag såklart jag slipper ta ett sådant beslut. Men våra pojkar gjorde vi inte kub test men då visste jag inte om att man kunde göra det.
    Vi kommer att göra kub-testet, men är också livrädd för att få dåliga svar..
    Ska träffa bm på måndag och då ska vi boka datum för testet. Är det runt v. 12 man brukar få göra det?
    Är i v. 10 nu. (9+1).
  • Cecam
    Lorvan skrev 2013-12-10 10:58:55 följande:
    Då går jag ur den här gruppen. Var på ul idag v 9+4 o fostret levde inte. :(
    Åh nej! :( Vad ledsen jag blir för din skull. :( Jag beklagar verkligen.. *kramar om*
Svar på tråden Julibebis 2014