Julibebis 2014
Såg nu Veronica03, älskar Belgien nämligen skolresa på gymnasiet och åker gärna tillbaks. Sambon ska på jobbresa till Bryssel i början av veckan så jag ska försöka få honom att vilja åka tillbaks också
Såg nu Veronica03, älskar Belgien nämligen skolresa på gymnasiet och åker gärna tillbaks. Sambon ska på jobbresa till Bryssel i början av veckan så jag ska försöka få honom att vilja åka tillbaks också
Mina tjejer kommer få vara på förskolan så mycket de får. De trivs och de är väldigt aktiva så jag skulle nog inte orka ha dem hemma på heltid
Hej tjejer... Har inte varit här på länge nu då min sambo lyckats få vår ip-adress bannad från FL. Lite segt att bara ha tillgång till mobilversionen...
V. 13 (12+4) för oss nu, RUL 13/2. Varit, och är fruktansvärt illamående många dagar. Börjar kunna se och känna bebisbulan när jag ligger ner nu iaf. (så stor att jag ständigt ser ganska gravid ut annars också).
Blir det en pojke denna gång blir det med 99% sannolikhet Zacharias, det enda namn vi alltid varit överens om. Även Gabriel och Nathanael finns dock med som förslag. Blir det en till flicka lutar det åt Alicee (uttalas inte alls som Alice alltså) eller Olivia. Båda är släktnamn på min mammas sida och förekommer ganska mycket bakåt i släkten.
Klurar fortfarande på hur det egentligen ska stavas uttalsmässigt men tror det bör bli Alicè... Tur man har tid på sig
Vi har redan varit och kikat på vagn en sväng. Lutar åt att det blir en Brio Smile denna gången.
Har nästintill ingenting kvar från döttrarna så vi har en del att köpa men jag vill vänta till efter rul för att, förhoppningsvis, veta om det är en pojke eller flicka denna gång.
Nu såg jag ju att Smile har knäledhandtag... Miss av mig :-P