Julibebis 2014
Vi har en bj city mini till vår 2,5-åring. Sittdelen på första vagnen är sällan något problem enligt mig då man ofta byter till någon mindre typ sulky när de blivit så stora
Vi har en bj city mini till vår 2,5-åring. Sittdelen på första vagnen är sällan något problem enligt mig då man ofta byter till någon mindre typ sulky när de blivit så stora
Jag vill gärna amma men den psykiska påfrestningen i att barnet aldrig blir mätt är hemsk. Med yngsta ställde jag klockan så var 3e timme dygnet runt ammade jag och där emellan om hon ville, och på dagtid pumpade jag däremellan också. Hann aldrig njuta av henne eller vara en bra mamma till äldsta och jag vägrar hamna där igen.
Kan ni andra känna kanten på livmodern ännu? Och isf, hur högt upp? Här känns det som att den hoppat upp en dm under natten, igår kunde jag knappt ana den över blygdbenet, idag är den vid naveln
Min lista över graviditetsbesvär bara växer. Med yngsta hade jag lite halsbränna och ett par veckor med foglossning, och med äldsta fick jag lite besvär med ischiasnerven. Hittills kan jag nu bocka av illamående, foglossning, restless leg syndrome, klåda och halsbränna. Verkar ju lovande detta